ضربه فنی دارنده مدال طلا کشتی در قزاقزستان!-راهبرد معاصر

ضربه فنی دارنده مدال طلا کشتی در قزاقزستان!

مسابقات کشتی قهرمانی جهان در نورسلطان قزاقستان شروع شد. آغاز این رقابت‌ها در شرایطی است که فرنگی کاران ایران با یک تیم جوان و متحول شده آماده رویارویی با قدرت‌های کشتی جهان هستند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 14
کد خبر: ۲۲۲۱۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ انتظار گوش شکسته ها به سر رسید و بالاخره مسابقات جهانی 2019 در نورسلطان قزاقستان آغاز شد. در جریان رقابت‌های روز نخست، ۴ فرنگی‌کار ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

 

در وزن ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی نژاد دارنده مدال طلای جوانان جهان و برنز زیر ۲۳ سال جهان، در دور اول برابر لوری لومادزه از گرجستان به روی تشک رفت و در مدت زمان ۳ دقیقه و ۲۴ ثانیه با نتیجه ۹ بر یک شکست خورد. کاویانی‌نژاد برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد، در غیر اینصورت از دور رقابت ها حذف خواهد شد.

 

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۰ نفر حضور دارند پویا ناصر پور دارنده مدال طلای جوانان جهان، در دور نخست به مصاف شریف کلیچ قهرمان جوانان جهان ۲۰۱۳ از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان سرشاخ خواهد شد.

 

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۸ شرکت کننده حضور دارند، میثم دلخانی دارنده مدال برنز جوانان جهان، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با استپان ماریانیان دارنده مدال طلای جهان از روسیه کشتی می گیرد.

 

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند سعید عبدولی دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک، پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان سینگ هارپرت از هند و پیتر نوواک از چک می‌رود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده