توضیحات بازیکنان پرسپولیس درباره وضعیت اردوی دوبی-راهبرد معاصر

توضیحات بازیکنان پرسپولیس درباره وضعیت اردوی دوبی

بازیکنان پرسپولیس درباره برگزاری اردوی آماده سازی در امارات و شرایط فعلی تیم توضیحاتی را بیان کردند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 04
کد خبر: ۲۲۶۷۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ شهاب زاهدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت اردوی دوبی اظهار کرد: خدا را شکر اردوی خوبی بود و در این مقطع فصلی به چنین اردویی نیاز داشتیم و عوامل مجموعه باشگاه ایرانیان دبی هم تلاش کردند که شرایط را فراهم کنند تا بازیکنان در رفاه و آسایش باشند و من هم یک خسته نباشید به آن‌ها می‌گویم. به نظرم سفر کردن به همراه تیم و داشتن چنین اردو‌هایی فارغ از مسائل فنی باعث روابط دوستانه بین بازیکنان می‌شود و قطعا تیم ما به چنین فضایی نیاز داشت. خیلی خوشحالم که توانستیم چنین اردویی را داشته باشیم و امیدوارم در ادامه فصل هم نتایجش را ببینیم.

او افزود: من فکر می‌کنم تقریبا اوایل اردوی تیم بود که کارمان با کادر فنی جدید به صورت جدی کلیک خورد و تمرینات خوبی داشتیم و همه چیز منظم بوده است و مسائل و مشکلاتی که در بازی‌ها داشتیم روی آن‌ها کار شد و تمرین کردیم و احساس خوبی برای ادامه فصل دارم و می‌توانیم شروع خوبی داشته باشیم.

ریگی: اردوی دوبی برای آشنایی بازیکنان از روحیات یکدیگر خوب بود

مسعود ریگی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه اردوی دوبی چطور بود، گفت: با توجه به شرایط موجود، تیم پرسپولیس نیاز به یک اردوی پیش فصل داشت. همچنین این اردو برای آمادگی تیم و آشنایی بازیکنان فعلی و جدید با روحیات هم خیلی خوب بود. امیدوارم در ادامه فصل و نیم فصل دوم در کنار هم بتوانیم جشن قهرمانی را با هواداران خود بگیریم. به هر حال شرایط اردو روی روحیات بازیکنان تاثیرگذار است و ۱۰ روز در کنار هم بودیم. به نظرم همه چیز در این اردو خوب بود و توانستیم تمرینات خوبی را پشت سربگذاریم و برای نیم فصل دوم آماده شویم.

او ادامه داد: یحیی گل محمدی به گردن من خیلی حق دارد و ما در پدیده با هم بودیم و امسال هم در پرسپولیس حضور داشتیم و حالا شرایطی باعث شد که گل محمدی از پیش ما برود، اما این ۴ سال همه دیدند که گل محمدی چقدر زحمت کشید و جام‌های مختلفی برای تیم پرسپولیس آورد و هر جا هست آرزوی موفقیت برای گل محمدی می‌کنم و ان شا الله خدا کمک کند تا مسیری که گل محمدی در تیم داشت را ادامه بدهیم و بتوانیم همین روند خوب را داشته باشیم.

نعمتی: جو خوبی در اردوی امارات داشتیم

علی نعمتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت برگزاری اردوی امارات گفت: من فکر می‌کنم ما ۱۰ روز در اردوی امارات بودیم و شرایط اردویی خوبی داشتیم و همه جوره به ما کمک شد تا استفاده کامل را ببریم و همه باید در کنار هم تلاش کنیم و بجنگیم که فصل را به خوبی به اتمام برسانیم. جو خوبی در اردو داشتیم و قطعا با تمرکز باید نیم فصل دوم را شروع کنیم و امیدوارم شاهد بهترین اتفاقات برای باشگاه همانند سال گذشته باشیم./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده