موشک‌باران اراضی اشغالی توسط حزب الله-راهبرد معاصر

موشک‌باران اراضی اشغالی توسط حزب الله

رسانه‌های اسرائیلی امروز چهارشنبه از شلیک موشک‌های حزب‌الله لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی و اصابت یکی از موشک‌ها به یک منطقه صنعتی خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 14
کد خبر: ۲۲۸۳۱۳

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های صهیونیستی از شلیک حدود ۲۰ موشک به شهر اشغالی صفد و الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. به اعلام این رسانه‌ها، آژیرهای هشدار در نطوعه واقع در الجلیل غربی و شهر صفد به صدا درآمد و سامانه گنبد آهنین از رهگیری یک موشک در صفد ناکام ماند.شبکه المیادین لبنان نیز از قطع شدن برق این شهر پس از اصابت یک موشک به یک منطقه صنعتی در صفد خبر داد.


حزب‌الله لبنان دیروز نیز در چندین نوبت با سلاح‌های مناسب، پایگاه‌ها و مواضع رژیم صهیونیستی از جمله شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونا»، شهرک صهیونیست‌نشین مارگالیوت، تجمع نظامیان صهیونیست در قلعه هونین و تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه حدب یارین، را در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی هدف قرار داد و موجب وارد آوردن تلفات به صفوف دشمن شد.رسانه‌هاي صهيونيستی امروز اعلام کردند رویداد امروز در شمال در «اسرائیل» خطرناک‌ترین رویداد از زمان آغاز جنگ در مرز با لبنان است.

 

آنچه که امروز در صفد روی داد، یک اتفاق استثنایی بود زیرا موشک‌ها به یک منطقه نسبتا دور از مرزها اصابت کرد. سازمان ستاره داوود سرخ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که در جریان این حمله موشکی یک نظامی زن از ارتش کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار