تساوی استقلال و ملوان در نیمه نخست-راهبرد معاصر

تساوی استقلال و ملوان در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های ملوان و استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 22
کد خبر: ۲۲۹۶۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم‌های ملوان و استقلال در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران به مصاف یکدیگر رفتند. قضاوت این مسابقه را علی‌اصغر مومنی با کمک‌های فرهاد فرهادپور و دانیال باشنده بر عهده داشت.

ملوان که در این فصل با مهدی تارتار نتایج خوبی کسب کرده در خانه به مصاف صدرنشین لیگ برتر می‌رود.

قو‌های انزلی به دنبال یک نتیجه ایده‌آل هستند تا با کسب سه امتیاز مسابقه شبی به یادماندنی را برای هواداران تیفوسی خود رقم زده و همچنان در جمع تیم‌های مدعی و بالای جدولی حضور داشته باشند. استقلال نیز کیلومتر‌ها دورتر از تهران به دنبال تثبیت جایگاه خود در صدر جدول است.

آبی. پوشان تهرانی با انگیزه فراوانی در این مصاف حاضر شده‌اند.

دقیقه ۷: شوت محکم محمدرضا بردبار را سید حسین حسینی دروازه‌بان با تجربه آبی‌پوشان در دو ضرب دفع کرد.

دقیقه ۲۶: شوت جعفری را حسین حسینی برگشت داد که در ریباند موقعیت خطرناکی نصیب ملوان شد که ایمان سلیمی به موقع دفع کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

امید حامدی فر در محوطه جریمه ملوان سرنگون شد که آبی‌پوشان اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه ۴۰: پاس در عمق روزبه چشمی نزدیک بود استقلال را به گل برساند که ضربه بلانکو در موقعیت تک به تک از مقابل دروازه ملوان عبور کرد و تبدیل به گل نشد.

ترکیب اولیه ملوان بندر انزلی:

حبیب فرعباسی، میلاد باقری، حامد نورمحمدی |، آرمان اکوان | مجید عیدی، پدرام قاضی پور، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار مهران احمدی، رضا جعفری |، محمدرضا سلیمانی

ترکیب اولیه: استقلال

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده