گل دوم استقلال مقابل مس رفسنجان درست بود؟-راهبرد معاصر

گل دوم استقلال مقابل مس رفسنجان درست بود؟

کارشناس داوری به تحلیل قضاوت بازی استقلال و مس رفسنجان پرداخت.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 06
کد خبر: ۲۳۵۰۱۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ حیدر سلیمانی درمورد قضاوت دیدار استقلال و مس رفسنجان که با تساوی 2-2 تمام شد، اظهار داشت: این بازی در کل 2 صحنه داشت. در دقیقه 51 گل تساوی استقلال به ثمر رسید که بازیکنان مس و حامد لک اعتقاد داشتند توپ ارسالی به اوت رفته اما طبق قانون باید بگوییم تمام توپ باید از تمام خط رد شود تا بتوان اوت اعلام کرد. در این صحنه دوربینی روی خط وجود ندارد و ما هم تکنولوژی خط دروازه را در اختیار نداریم که دقیق بتوانیم تشخیص بدهیم.
کارشناس داوری گفت: با این وجود کمک داور دوم منتهی الیه خط طولی حضور داشت و می‌توانست تشخیص بدهد. در تصاویر تلویزیونی دیدیم توپ مماس با خط روی تیر دروازه فرود آمد و اعتراض لک درست نیست زیرا تمام توپ از خط عبور نکرده است.
وی افزود: در صحنه دقیقه 80 نیز استقلالی‌ها معتقد بودند ضربه میلاد فخرالدینی از خط گذشته اما حسین مرادی بار دیگر به درستی تصمیم گرفت و به این دلیل که مدافع مس از روی خط توپ را برگشت داد، دستور به ادامه بازی داد. در کل تصمیم‌های بیژن حیدری و کمک‌هایش درست بود.
کارشناس داوری تاکید کرد: درمورد اخراج سرپرست تیم استقلال هم باید بگوییم قطعا اعتراض شدید در این موضوع نقش داشته اما باید دید او چه الفاظی را به کار برده است. داوران باید نسبت به کادرفنی سخت‌گیرانه‌ برخورد کنند زیرا در حال حاضر می‌بینیم بیشتر از بازیکنان، اکنون نیمکت‌نشین‌ها کارت زرد می‌گیرند. این موضوع حواشی را از بیرون به داخل زمین انتقال می‌دهد. به همین دلیل حیدری در صحنه اخراج سرپرست استقلال، قاطعانه عمل کرد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده