رگبار موشک‌های حزب‌الله علیه مواضع نظامیان اسرائیلی-راهبرد معاصر

رگبار موشک‌های حزب‌الله علیه مواضع نظامیان اسرائیلی

حزب‌الله امروز چهارشنبه نیز در پاسخ به تداوم جنایات اسرائیل در جنوب لبنان و نوار غزه، مواضع نظامیان صهیونیست در جبهه شمالی را در هم کوبید.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۲۳۹۹۲۳

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های صهیونیستی پیش از ظهر امروز از شلیک همزمان موشک از خاک لبنان به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین شتولا، زرعیت، شومرا، ایون مناحیم، موشاف جورن و متولا خبر دادند.

 

همزمان خبرنگار شبکه المیادین از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک عیتاالشعب و جبل بلاط در جنوب لبنان خبر داد و سپس اعلام کرد که از خاک لبنان نیز یک هدف نظامی در شهرک متولا با موشک‌های ضد زره هدف قرار گرفت و علاوه بر آن چند شهرک‌ و مقر نظامیان صهیونیست در الجلیل غربی نشانه گرفته شد. خبرنگار المیادین همچنین گزارش داد که شهرک صهیونیست‌نشین المناره و شلومی هدف قرار گرفتند.

 

پس از انتشار این اخبار، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌هایی جداگانه اعلام کرد که امروز چهارشنبه در دفاع از روستاهای جنوبی لبنان و در پاسخ به تداوم جنایات اسرائیل در لبنان و نوار غزه و حمایت از مقاومت فلسطین، یک ساختمان مورد استفاده نظامیان اسرائیلی در شهرک‌های‌ متولا، آویویم، شلومی، حانیا و المناره را هدف قرار داده است و این حملات با دقت به اهداف اصابت کرده است.


حزب‌الله لبنان روز گذشته نیز با انتشار بیانیه‌هایی جداگانه، مسؤولیت تشدید حملات پهپادی و موشکی علیه مواضع نظامیان اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی و هدف قرار دادن یک سکوی عملیاتی گنبد‌آهنین در جنوب پادگان راموت نفتالی، تجهیزات جاسوسی اشغالگران در پایگاه السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبای لبنان و ...را برعهده گرفت./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار