خاندوزی:جلسات، خدمات و برنامه‌های دستگاه‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد-راهبرد معاصر

خاندوزی:جلسات، خدمات و برنامه‌های دستگاه‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد

 وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: طبق تصمیم هیات دولت، در ۵۰ روز باقیمانده تا برگزاری مجدد انتخابات، هیچ وقفه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نشده و تمام جلسات، برنامه‌ها و پیگیری‌های دستگاه‌های دولتی، کما فی‌السابق ادامه خواهد یافت.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۲۴۱۶۸۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید احسان خاندوزی که ظهر امروز (دوشنبه) و بین نماز جماعت ظهر و عصر در میان کارکنان وزارت اقتصاد سخن می‌گفت، ضمن تسلیت عروج شهادت‌گونه رئیس جمهور مردمی و مجاهد کشورمان، وزیر امور خارجه، استاندار، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و دیگر همراهان وی به ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری، این اتفاق تلخ را امتحانی سخت برای ملت ایران توصیف کرد.

وی با اشاره به مصادف شدن شهادت رئیس‌جمهور و همراهان وی در سانحه سقوط هلیکوپتر حامل ایشان، ابراز امیدواری کرد: به برکت وجودی آن امام همام، ملت و مسئولان کشوری، از این آزمون، سربلند بیرون بیایند.

وزیر اقتصاد ادامه داد: شاید برای کسی قابل باور نبود، رئیس‌جمهوری که به معنای واقعی، برای حل مسائل مردم تلاش می‌کرد و در این مسیر، فرقی بین شب و روز قائل نبود، این‌گونه از میان ما برود.

خاندوزی با اشاره به برخی مختصات شیوه مدیریتی رئیس جمهور فقید و تلاش‌های خالصانه، بی‌منت و بی‌وقفه وی برای رفع مشکلات کشور، اظهار داشت: شاید به همین سبب بود که خداوند متعال، هم در داخل و هم خارج از کشور برای ایشان عزت و آبرویی فراهم آورده بود که مورد احترام همگان باشند.

وی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی، بسیاری از گره‌هایی را که پیشینیان تصور می‌کردند فقط خودشان توان باز کردن آن را دارند، با درایت و ابتکار خود باز کردند و بسیاری از پیمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای، به‌وسیله ایشان رقم خورد.

وزیر اقتصاد بیان کرد: همچنین، مهم‌ترین نماد دفاع از غرور ملی ما نیز در مقابل تعرض به مکان‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی، در حمله موشکی به رژیم صهیونیستی، با سرانگشت تدبیر رئیس جمهور رقم خورد.

وزیر اقتصاد ادامه داد: معتقدم، اجر و ثواب همین خدمات و دستاوردهای آقای رئیسی بود که در شب میلاد امام رضا (ع)، به شهادت برسند و البته ما را از نعمت وجود خود محروم کنند.

خاندوزی گفت: بنای هیات دولت در ۵۰ روز پیش رو و فرصتی که مطابق قانون اساسی و برگزاری مجدد انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد، این است که با مسئولیت معاون اول کابینه، اعضای دولت، همچنان و مستمراً، به پیگیری کارهای جاری، برگزاری جلسات، همایش‌ها، تصویب قوانین و... با جدیت ادامه دهند.

وی تأکید کرد: بنابراین، غیر از یک یا دو روزی که توسط هیات دولت به منظور انجام مراسم تشییع و خاکسپاری اعلام خواهد شد، خدمت‌رسانی ما در وزارت اقتصاد و دیگر دستگاه‌های دولتی، کما فی‌السابق و بدون هیچ تغییری ادامه خواهد یافت.

وزیر اقتصاد افزود: این یکی از مهم‌ترین رفتار و سیره‌های رئیس جمهور بود که، همواره، بسیار سخت با تعطیلی خدمات رسانی و رویه‌های جاری کشور، موافقت می‌کرد و چه بسا، گاهی با وجود موافقت بیش از دو سومِ اعضای دولت با یک تعطیلی، ایشان مخالفت می‌کرد و می‌گفت، عقب افتادگی خیلی زیاد است و باید استراحت و تعطیلی برای اعضای دولت در اقل ممکن باشد.

خاندوزی تاکید کرد: بنابراین، همکاران در ستاد وزارتخانه و یا سازمان‌های زیرمجموعه، باید مصمم، پر تلاش، بی وقفه و خستگی ناپذیر مسیر پیشین را ادامه دهند و بعنوان مثال، نگویند فردا فلان جلسه، همایش یا پیگیری به‌خاطر این اتفاق تلخ، تعطیل شود.

وی اظهار داشت: از خداوند متعال می‌خواهیم، رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و دیگر همراهان را در جوار رحمت خاصه خود، مهمان سفره امام رضا (ع) قرار دهد.

بر اساس این گزارش، در ادامه، مراسم نوحه خوانی و سوگواری با حضور دکتر خاندوزی کارکنان و دیگر مسئولان وزارت اقتصاد برگزار شد./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده