رونمایی از بمب پرسپولیس در هفته آخر لیگ برتر-راهبرد معاصر

رونمایی از بمب پرسپولیس در هفته آخر لیگ برتر

هافبک میانی پرسپولیس به گفته خودش می‌تواند در آخرین بازی فصل به میدان برود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۲۴۲۰۰۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ یاسین سلمانی که با وجود رفت و آمدهای مکرر بین تیم امید و پرسپولیس کیفیت خوبی از خود در اولین فصل سرخپوش شدنش نشان داده بود در آستانه پیوستن به تیم ملی بزرگسالان مصدوم شد.

 

سلمانی در بازی ۱۶ مهرماه سال گذشته مقابل گل‌گهر از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی و مصدومیت شد و البته مجبور به جراحی مینیسک خود هم شد.

 

سلمانی در آبان ماه تحت عمل جراحی قرار گرفت و بعد از حدود شش ماه درمان و تمرین از حدود یک ماه قبل در اصفهان کارهای بازگشت به ورزش خود را انجام داد تا اینکه از حدود سه هفته قبل در ورزشگاه شهید کاظمی رویت شد و حالا مدتی است تمرینات با توپ خود را به موازات کارهای بدنی انجام می‌دهد.

 

سلمانی خودش می‌گوید قادر است در بازی با مس رفسنجان که یازدهم خردادماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد به میدان برود. برخلاف مرتضی پورعلی‌گنجی که نام او از فهرست بزرگسالان پرسپولیس خط خورده نام یاسین در لیست پرسپولیس وجود دارد و او مانعی برای بازی کردن در ترکیب سرخ‌ها نخواهد داشت با این حال بعید است اوسمار چنین ریسکی را متحمل شود.

 

بسیاری از اعضای تیم پرسپولیس و کارشناسان فوتبال می‌گویند اگر یاسین سلمانی مصدوم نمی‌شد می‌توانست فصل درخشانی در این تیم داشته باشد و البته در فاز تهاجمی کمک اوسمار و یحیی باشد اما بدشانسی مانع از این اتفاق شد.

 

حالا هم با اینکه خود یاسین مثل مرتضی پورعلی‌گنجی دوست دارد حداقل دقایقی در اختیار داشته باشد و این فصل را بدون حضور مجدد در میدان تمام نکند اما بعید است به‌خاطر حساسیت بازی‌ها شانسی برای بازگشت به میدان داشته باشد.

 

به احتمال زیاد این بازیکن همراه پورعلی‌گنجی به زودی وارد تمرینات گروهی خواهند شد اما برای رسیدن به شرایط مسابقه زمان می‌خواهند و بازگشت‌شان به مدان باید تدریجی و با دقایقی کوتاه حضور در مسابقات رسمی اتفاق بیفتد که با توجه به حساسیت‌های بسیار بالای سه مسابقه پایانی فصل بعید است این اتفاق برای آنها رخ دهد./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده