عیادت رهبر معظم انقلاب از آیت الله مکارم شیرازی-راهبرد معاصر

عیادت رهبر معظم انقلاب از آیت الله مکارم شیرازی

حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز به عیادت آیت الله مکارم شیرازی که در یکی از بیمارستان های تهران بستری است، رفتند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 14
کد خبر: ۲۴۸۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) از حضرت آیت الله مکارم شیرازی در یکی از بیمارستان‌های تهران عیادت کردند.

 

رهبر انقلاب اسلامی در این عیادت، در جریان روند درمان حضرت آیت الله مکارم شیرازی قرار گرفتند و گفتند: وجود جنابعالی برای مردم و حوزه‌های علمیه بسیار با برکت است و از خداوند متعال سلامتی و عافیت کامل شما را مسألت می‌کنیم.

 

دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی پیشتر با صدور اطلاعیه ای با اشاره به اینکه حال عمومی این مرجع تقلید خوب، است ، آورده است: وی بنا بر توصیه پزشکان جهت انجام برخی امور درمانی دریکی از بیمارستانهای تهران به سر می برند.

 

دراین اطلاعیه که توسط پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی منتشر شده، آمده است: به اطلاع مومنین و مقلدان بزرگوار ایشان می رساند همانطور که سابقاً نیز اطلاع رسانی گردید، حال عمومی معظم له خوب است و به زودی پس از تکمیل مراحل درمانی ان شاءالله به قم مراجعت می کنند.

 

مسئول دفتر آیت الله ناصر مکارم شیرازی نیز با تکذیب برخی شایعات درفضای مجازی درخصوص وخامت حال این مرجع تقلید گفت: الحمدالله وضعیت جسمانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار