جزئیات تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه-راهبرد معاصر

جزئیات تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه

با توجه به قرار گرفتن روز چهارشنبه در میان تعطیلی‌های ماه صفر شایعاتی در فضای مجازی پیرامون تعطیلی مدارس منتشر شده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 25
کد خبر: ۲۵۹۹۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ تعطیلات ماه صفر دانش آموزان را دچار مشکل کرده است و امکان تعطیلی مدارس در روزهای بین التعطیلین قوت گرفت.

 

با توجه به قرار گرفتن روز چهارشنبه در میان تعطیلی‌های رحلت حضرت رسول(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) شایعاتی در فضای مجازی پیرامون تعطیلی مدارس منتشر شده است.

 

تعطیلی چهارشنبه مدارس

 

این اتفاق باعث شده است که در برخی کانال‌ها در فضای مجازی اقدام به انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس شود؛ اخباری که صرفاً ذهن دانش‌آموزان را گمراه می‌کند.

 

در برخی از کانال‌های شبکه‌های اجتماعی، روزهای بین‌التعطیلی را به عنوان روز تعطیل اعلام کرده‌اند در حالی که پیگیری‌ها از وزارت آموزش و پرورش حاکی از این است که مدارس کشور  روز چهارشنبه(۸ آبان) دایر است.

 

سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که مدارس در روزهای دوشنبه ششم آبان ماه و چهارشنبه هشتم آبان ماه تعطیل نیست.

  • چطور با 5000 تومان شارژ، PS4 برنده بشیم؟
  • سفارش آنلاین غذای ایرانی خوشمزه و باکیفیت
  • هر نیم ساعت 1 دلار درآمد با این روش!
  • اولین تصاویر بازداشت و اعترافات روح الله زم +فیلم
  • جذابترین روش خانگی برای از بین بردن چین وچروک صو
 
 
 

حمید محمدی – سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش ، ضمن رد این شایعات اعلام کرد که مدارس در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، ششم و هشتم آبان ماه باز هستند و آموزش و پرورش برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس در این دو روز ندارد. اخبار مربوط به تعطیلی مدارس از سوی مراجع اطلاع رسانی رسمی دنبال شود.

 

پیگیری‌ها حاکی از این است که آموزش و پرورش هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس در روزهای بین‌التعطیل ندارد و مدارس کشور دایر است.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار