ساعت پخش و تکرار برنامه اعجوبه ها مهران غفوریان + تیزر-راهبرد معاصر

ساعت پخش و تکرار برنامه اعجوبه ها مهران غفوریان + تیزر

اعجوبه ها یک برنامه استعدادیابی است و کودکان در آن شرکت می‌کنند که البته استعدادیابی در این برنامه بیشتر به شکل نمایش توانمندی‌ها و استعدادهاست و قرار نیست داوری در آن باشد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 10
کد خبر: ۲۷۵۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ برنامه جدید استعدادیابی اعجوبه ها با اجرای مهران غفوریان و به کارگردانی احسان عبدی پور از شبکه سه سیما پخش شد.

 

ساعت پخش و تکرار اعجوبه ها + تیزر

 

شبکه سه سیما به تازگی شروع به پخش تیزر برنامه اعجوبه ها کرده است و این برنامه با محوریت استعدادیابی و نمایش توانمندی های کودکان و نوجوانان روی آنتن رفت.

 

در این مسابقه برخی بازیگران و هنرمندان طنز چون بابک نهرین و …نیز حضور دارند.

 

زمان پخش اعجوبه ها 

برنامه اعجوبه ها با اجرای مهران غفوریان و تهیه‌ کنندگی سروش گلمحمدی شنبه‌ها و یکشنبه‌ها بعد از خبر ۲۲ از شبکه سه پخش خواهد شد.

این برنامه از ۱۸ آبان روی آنتن شبکه سه سیما رفت و هفته‌ای دو بار پخش می‌شود.

 

«اعجوبه‌ها» یک برنامه استعدادیابی است و کودکان در آن شرکت می‌کنند که البته استعدادیابی در این برنامه بیشتر به شکل نمایش توانمندی‌ها و استعدادهاست و قرار نیست داوری در آن باشد.

 

تیزر اعجوبه ها

گفتنی است، تیزر اعجوبه ها از شبکه سوم سیما در حال پخش است و از شب گذشته این برنامه روی آنتن شبکه سه رفته است.

 

 

ثبت نام در مسابقه اعجوبه ها

۳ تا ۱۳ ساله‌هایی که استعداد یا توانمندی خاصی دارند می‌توانند ویدئوهای خودشان را به آدرس مجازی و اینترنتی این برنامه ارسال کنند و پس از قبولی در تست‌ها، راهی «اعجوبه‌های» تلویزیون می‌شوند.

 

تعداد قسمت های برنامه اعجوبه ها

سروش گل‌محمدی تهیه‌کننده این مسابقه گفت: این برنامه فعلاً ۱۰۰ قسمت است و ان‌شاءالله در ماه ربیع‌ الاول پخش خودش را از شبکه سه سیما آغاز می‌کند. نامش «اعجوبه‌‌ها» است و هرکدام از قسمت‌ها ۷۰، ۸۰ دقیقه‌ای است و هفته‌ ای دو یا سه شب روی آنتن خواهد رفت.


وی با اشاره به شروع ضبط برنامه و استعدادهایی که می‌توانند در این برنامه شرکت کنند، تأکید کرد: برنامه یک هفته دیگر ضبط خودش را در حکیمیه آغاز می‌کند و تاکنون ۱۶۰ نفر تست گرفته شده است.

 

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
تکرارش؟
تحلیل های برگزیده