خط تولید استان تهران را به میانه انتقال می دهم-راهبرد معاصر

خط تولید استان تهران را به میانه انتقال می دهم

یک حقوقدان گفت: برای رسیدن به حقوق تضییع شده شهرستان میانه، قول زنانه می دهم که از هیچ کوششی دریغ نورزم چرا که بعد از ۴ دهه بدقولی از سوی مردان، دیگر نمی توان روی قول های مردانه حساب باز کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۰۹ دی ۱۳۹۸ - 2019 December 30
کد خبر: ۲۹۹۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ دکتر ملیحه بنانی، حقوقدان و پژوهشگر علوم انسانی اظهار داشت: گاهی برای انداختن یک درخت باید صد ضربه تبر بزنید که از این صد ضربه، نود و نه ضربه اول, شرایط را برای ضربه صدم آماده کند.

 

وی تصریح کرد: اینکه اقدامات ما به سرعت جواب نمی دهد نباید در عزم و اراده ما خللی ایجاد کند چرا که موفقیت صبر می خواهد و ضربه صدم بالاخره از راه می رسد و درخت را می اندازد.

 

با همت زنان و با کوشش مردان، شادی را به میانه باز می گردانم

دکتر بنانی بیان کرد: با یاری و خواست خداوند با همت زنان و با کوشش مردان و با علم به قانون و با روحیه جهادی ، شادی و سرور را به میانه باز خواهم گرداند.

 

وی تاکید کرد: برای رسیدن به حقوق تضییع شده شهرستان میانه، قول زنانه می دهم که از هیچ کوششی دریغ نورزم چرا که بعد از ۴ دهه بدقولی از سوی مردان، دیگر نمی توان روی قول های مردانه حساب باز کرد.

 

خط تولید کارخانه های استان تهران را انتقال می دهم

وی افزود: من در راستای آبادی و پیشرفت روز افزون شهرستان میانه، فعالان حوزه های کارآفرینی و تجار خلاق میانه را شناسایی کرده و حتی شده با خواهش فراوان به میانه باز خواهم گرداند.

 

دکتر بنانی خاطر نشان کرد: همچنین خطوط تولید کارخانه داران تمام استان ها به ویژه تهران را با توجه به ظرفیت و پتانسیل های صنعتی و کشاورزی به زودی به یاری خدا ، انتقال خواهم داد.

 

مردم ایران از شعار شنیدن خسته اند، مردم میانه بیشتر

وی ادامه داد: مردم ایران از شعار دادن و شعار شنیدن خسته اند و مردم میانه بیشتر, بنابراین وعده های، شعار مانده را ، دیگر نمی توان با پرداخت حداقل یک میلیون تومان به جیب مردم شهر و روستای میانه بازگرداند, مگر در سایه ی توسعه عدالت اجتماعی و توازن میان اقشار کم درآمد با اقشار پر درآمد.


وی افزود: مشارکت صد در صدی واجد شرایط پای صندوق های رای تنها خواست من از مردم میانه است چرا که اگر ما رکورد حضور و مشارکت ، را در انتخابات اسفند نود و هشت بزنیم دیگر همه خواهند دانست که مردم میانه با پشتوانه یک حقوقدان ، تصمیم به احقاق حق خود دارند.

 

منبع: زنان فردا

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اولیای نگران دانش آموزان دبستان فرسوده و در حال ریزش شهید باهنر میانه(واقع در جنوب آذربایجان شرقی)
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
سلام وقت بخیر بالاغیرتا اگر راست می گویند ما اهالی مناطق پرجمعیت حاشیه شهر میانه برای پیگیری و تخریب و نوسازی محرومترین و فرسوده ترین مدرسه حاشیه شهر بنام دبستان شهید باهنر یک طومار هفته قبل بهشون دادیم . این موضوع را ردیف و جدی اقدام کنند ما نیز قول می دهیم جبران کنیم.
اهالی مناطق پرجمعیت حاشیه میانه
تحلیل های برگزیده