واکنش ایران به تهدید نظامی رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر

واکنش ایران به تهدید نظامی رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به اظهارات گستاخانه وزرای خارجه و جنگ رژیم اسرائیل مبنی بر حمله احتمالی به ایران اظهار داشت: ایران در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه، پاسخی کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 09
کد خبر: ۳۰۲۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ حملات لفظی مقامات ارشد رژیم اسرائیل بر علیه جمهوری اسلامی ایران در خلال روزهای اخیر تشدید شده است. اسرائیل کاتص وزیر خارجه اسرائیل، ایران را به تلاش برای دست‌یابی به سلاح هسته ای متهم کرد و مدعی شد که تل‌آویو ممکن است علیه ایران به گزینه نظامی متوسل شود.

 

کاتص که شنبه با روزنامه ایتالیایی «کوریرا دلا سرا» گفتگو می کرد، در پاسخ به این سؤال که آیا «حمله هوایی به ایران جزو گزینه‌های اسرائیل است یا نه»، گفت: «بله، حمله هوایی، یکی از گزینه‌هاست؛ ما هرگز به ایران اجازه نمی‌دهیم سلاح هسته‌ای تولید یا به آن دست یابد.»

 

«نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته در یک نشست به تهدیدات و لفاظی‌های خود علیه ایران ادامه داد. بنت گفت، رژیم اسرائیل مصمم به اخراج ایران از سوریه است.

 

وی در ادامه خطاب به ایران ادعا کرد: سوریه، ویتنام شما خواهد شد (در اشاره به جنگ ویتنام)، در آنجا غرق خواهید شد و خونتان ریخته می‌شود.

 

سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعاها و تهدیدات نظامی اخیر مقامات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان،گفت: تهدیدات رژیم اشغالگر قدس را نشانه ضعف و ناتوانی این رژیم و با هدف سرپوش گذاشتن بر بحران ها و مشکلات داخلی سرمداران آن می دانیم؛ رژیمی که شالوده و ماهیت آن در طول ۷۰ سال سابقه اشغالگری بر تهدید و تجاوز بنا شده است.

 

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکاء بر قدرت مبتنی بر فرهنگ ایثار و مقاومت مردم خود در دفاع از کیان ایران و امنیت ملی خود لحظهای درنگ و مماشات نخواهد کرد و در برابر هرگونه تجاوز و یا اقدام احمقانه، پاسخی کوبنده و پشیمان کننده خواهد داد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار