منتظر واریز یارانه نقدی آذر 98 نباشید!-راهبرد معاصر
یارانه کی واریز می شود؟

منتظر واریز یارانه نقدی آذر 98 نباشید!

مخاطبان بسیاری زمان واریز یارانه نقدی آذر ۹۸ را از ما جویا شده اند و اینکه کسانی که ثبت نام یارانه انجام نداده‌اند و و واریز یارانه برای آنها در آبان صورت نگرفته است چه باید بکنند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - 2019 December 11
کد خبر: ۳۰۴۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، مخاطبان بسیاری زمان واریز یارانه نقدی آذر ۹۸ را از ما جویا شده اند و اینکه کسانی که ثبت نام یارانه انجام نداده‌اند و و واریز یارانه برای آنها در آبان صورت نگرفته است چه باید بکنند. بر اساس اعلام دولت راهبرد معاصر به اطلاع مخاطبان عزیز می رساند که واریز یارانه نقدی آذر ۹۸ تنها همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود و در در روزهای آینده واریزی مبنی بر یارانه معیشتی آذر ۹۸ نخواهیم داشت.

 

آن طور که رئیس جمهور گفت یارانه واریز شده در آبان ۹۸ در واقع یارانه معیشتی آذر ۹۸ بوده است و برای جبران فضای روانی ایجاد شده به دنبال سهمیه بندی سوخت و افزایش قیمت بنزین این یارانه در هفته اول اجرای طرح واریز شد تا دولت جدیت خود را در پرداخت یارانه معیشتی به مردم نشان دهد.

 

با این اوصاف تاریخ واریز یارانه معیشتی نوبت بعد در دی ۹۸ خواهد بود و در آذر ماه یک بار آنه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد.

 

شایان ذکر است افرادی که در ماه گذشته یارانه حمایتی معیشتی دولت را دریافت نکرده‌اند چنانچه یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را دریافت می‌کنند امروز یعنی بیستم آذر ۹۸ آخرین فرصت اعتراض و آنها به یارانه معیشتی و ثبت نام در سامانه یارانه است افرادی که یارانه قبلی نیز به حساب آنها واریز نمی‌شده است برای دریافت یارانه معیشتی از اول دی ماه باید به سامانه یارانه مراجعه کنند و مشخصات خود و حساب بانکی شان را اعلام کنند تا در صورت تایید از دی ماه یارانه معیشتی آنها برقرار شود.

منتظر واریز یارانه نقدی آذر 98 نباشید!

برای اعتراض به یارانه معیشتی دولت یک شرط اساسی قرار داده و آن هم اجازه ارزیابی دارایی ها و درآمد افراد است و در صورت ثبت نام در سامانه اعتراض به یارانه دولت دارایی ها و حساب های بانکی سرپرست و اعضای خانواده را بررسی می کند و در صورتی که موارد زیر را نداشته باشند اعتراض آنها پذیرفته شده و مشمول واریز یارانه معیشتی می شوند:

مسکن بالای یک میلیارد و ۲۰۰ هزار تومان
خودروی بالای ۵۰۰ میلیون تومان
درآمد ماهیانه ۵ میلیون تومان برای دو نفر شش میلیون تومان برای سه نفر ۷ میلیون تومان چهار نفر و بیشتر

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای زمان واریز یارانه نقدی آذر ماه را اعلام کرد.

 

بر این اساس یکصد و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آذر امسال به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان امروز چهارشنبه مورخ 20 آذر ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان محترم خانوار‌ها واریز و قابل برداشت است.

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
میرحسن‌ اصغری
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
0
0
لطفنا دراحراز وضعیعتی ازتمام مواردوامکانات استفاده شوددرامد ودارایی وافرادتحت کفالت او ووص ضیعت مشقت بارزندگی او علت وسبب قطع شدن یارانه ۴۵تومان شایدازدست دراز کر ن بدیگران دربعضی موارد کاربردی باشد چیست لطفا بررسی ودرواریزی اینمبلغ کم اقدام فرماییداجرتان بخدایی که می پرستیم بازنشسته اجا اصغری
سعید احمدی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
1
0
من با حقوق دوملیون وچهارصد تومن حقوق بازنشستگی یارانه نیگیرم هنوز هم علت را نگفته اند این کجایش عدالت است دزصورتیکه حکومت ما اسلامی است ودر دین اسلام حق کسی ضایع نشده .
تحلیل های برگزیده