شرایط فروش ایران خودرو دهه فجر ۹۸-راهبرد معاصر

شرایط فروش ایران خودرو دهه فجر ۹۸

شرکت خودروسازی ایران خودرو در نظر دارد با شروع دهه فجر فروش ۹۸ پنج محصول خود را با موعد تحویل در سال ۹۹ آغاز کند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 January 30
کد خبر: ۳۴۷۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ با اینکه تا کنون ایران خودرو موعد تحویل برخی از محصولات خود را نیمه دوم سال 13400 اعلام می کرد اما این شرکت  خودرو سازی شرایط جدیدی را برای فروش ایران خودرود در دهه فجر 98 دارد.

 

جدیدترین شرایط پیش فروش ایران خودرو و ثبت نام محصولات ایران خودرو از شنبه 12 بهمن 98 لغایت یکشنبه 13 بهمن 98   برای 5 محصول اعلام شد.

 

شرایط فروش ایران خودرو دهه فجر ۹۸

پیش فروش ایران خودرو از روز شنبه 12 بهمن 98 لغایت یکشنبه 13 بهمن 98 آغاز میشود، با توجه به گرانی بنزین در اقدامی عجیب در جدیدترین شرایط پیش فروش ایران خودرو، خبری از خودروهای دوگانه سوز و گازسوز این شرکت نیست!

 

بر اساس بخشنامه ۴۲۷۶ سازمان فروش ایران خودرو، مشتریان می‌توانند در روز‌های ۱۲ و ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ از ساعت ۱۱ صبح به وبسایت فروش ایران خودرو مراجعه نمایند و با در نظرگیری قوانین پیش فروش خودرو، اقدام به ثبت نام یکی از محصولات نمایند. در این طرح فروش قوانین قبلی پیش فروش‌ها در نظر گرفته شده است.

 

شرایط پیش فروش ایران خودرو از ساعت 11 صبح روزهای شنبه مورخ 12 بهمن 98  لغایت یکشنبه 13بهمن 98 و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

 

ایران خودرو دوازده بهمن ۹۸ پیش فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو ۴۰۵ SLX را برگزار می‌کند. همچنین ۱۳ بهمن ماه پیش فروش سمند LX EF ۷، پژو پارس سال و پژو ۲۰۷ i. دنده‌ای بر قرار است. طبق اعلام این شرکت خودرو‌های ثبت نامی بخشنامه ۴۲۷۶ در بهمن ماه ۱۳۹۹ به دست مشتریان خواهد رسید. همان طور که در بخش‌های مختلف بخشنامه فروش ایران خودرو مشخص است، همچنان در سال ۹۹ تولید خودرو‌های این شرکت بدون برگشت آپشن‌های حذف شده ادامه خواهد داشت. کروز کنترل، رینگ آلومینیومی، سنسور پارک، ترمز دیسکی عقب و برخی جزئیات دیگر در ماه‌های گذشته از برخی محصولات ایران خودرو حذف شده اند.

 

در طرح پیش فروش ایران خودرو در بهمن ماه 98، این شرکت برای هر روز خودروهای خاصی را در نظر گرفته است که لیست آن را در جدول زیر مشاهده میفرمایید.

 

شرایط فروش ایران خودرو دهه فجر ۹۸

شایان ذکر است ثبت نام کنندگان حداقل باید تا بهمن 99 برای تحویل خودروهایشان صبر کنند و آن هم با قیمت غیر قطعی و نامشخص !

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار