زمان عرضه اولیه سهام اکتیو-راهبرد معاصر

زمان عرضه اولیه سهام اکتیو

زمان عرضه اولیه سهام اکتیو مشخص شد و در تاریخ ۳۰ بهمن، ۱۰ درصد از سهام شرکت پدیده شیمی قرن در بازار دوم معاملات عرضه می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - 2020 February 09
کد خبر: ۳۵۶۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ زمان قطعی عرضه اولیه ۱۰ درصدی شرکت پدیده شیمی قرن را اعلام شد و زمان عرضه اولیه سهام اکتیو چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

 

محمود گودرزی درباره برنامه بورس تهران برای عرضه اولیه شرکت های جدید گفت : با توجه به نهایی شدن گزارش های مالی شرکت پدیده شیمی قرن ، مقرر شد چهارشنبه آینده (30 بهمن ) 10 درصد از سهام این شرکت در بازار دوم معاملات عرضه اولیه شود.

 

وی با اشاره به سرمایه 100 میلیارد تومانی این شرکت ادامه داد: ارزشگذاری هر سهم "اکتیو" در مراحل پایانی بوده و بعد از نهایی شدن ، محدوده قیمتی و سهمیه هر کد معاملاتی طبق اطلاعیه ایی اعلام خواهد شد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه زمان برگزاری جلسه معارفه شرکت پدیده شیمی قرن به زودی قطعی و اعلام خواهد شد در مورد عرضه های بعدی بورس تهران ، وضعیت شستا و اینکه آیا شرکت دیجی کالا درخواست پذیرش به بورس داده یا خیر به بورس پرس توضیح داد: علاوه بر عرضه اولیه چهارشنبه آینده ، احتمالا" یک شرکت دیگر در اسفند ماه به جمع شرکت های تازه وارد خواهد پیوست.

 

گودرزی افزود: هلدینگ شستا هم به صورت مشروط پذیرش شده و باید برخی تعهدات و اطلاعات مربوط به صورت های مالی 6 ماهه دریافت و بررسی شود. بنابراین نمی توان زمانی حدودی را برای عرضه اولیه این شرکت اعلام کرد.

 

وی ادامه داد: در مورد شرکت دیجی کالا هم صحبت های شفاهی هم با بورس و هم با فرابورس انجام شده اما تا زمان بررسی صورت های مالی و تطبیق با شرایط پذیرش ، نمی توان اظهار نظر کرد و باید منتظر بررسی ها بود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده