حجت الاسلام سیدعلی حسینی درگذشت-راهبرد معاصر
هفته پنجم لیگ بیست و چهارم | پرسپولیس برابر آلومینیوم پیروز شد | اتفاق نگران کننده برای ارونوف ضربه سنگین به گروهک تروریستی در مرز‌های جنوب شرق کشور + جزئیات سپاه پاسداران: شایعه ترور جانشین فرمانده نیروی قدس کذب محض است پزشکیان: روابط دوستانه با ارمنستان در حال توسعه است آمار دقیق شهدای غزه و کرانه باختری از ۷ اکتبر تاکنون همسر سفیر ایران در بیروت: عمل جراحی کوچکی روی چشم همسرم انجام شده سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه احضار شد محمود حکیمی درگذشت ازسرگیری پرداخت مستمری ۱۳ هزار مددجوی بهزیستی تعداد پناهجویان در آلمان به بالاترین میزان از جنگ جهانی دوم رسید موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۳ هزار محکوم سهمیه محدوده طرح‌های ترافیکی در مهرماه تغییر نمی‌کند واکسن آبله میمونی برای نوجوانان تایید شد لغو پرواز‌های بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان به تل آویو ۱۸۹ ابتلای تب دنگی در کشور | ۴۴ مورد ابتلای محلی

حجت الاسلام سیدعلی حسینی درگذشت

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی ایمنی، شاعر و نویسنده پس از سپری کردن یک دوره بیماری در قم درگذشت.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020 March 08
کد خبر: ۳۷۷۸۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی ایمنی در دی ماه سال ۱۳۵۱ در شهر بابل به دنیا آمد.


این شاعر و نویسنده در سال ۱۳۶۸ وارد حوزه علمیه شد و علاوه بر تحصیلات حوزوی در رشته حقوق از دانشگاه مفید قم فارغ‌التحصیل شد.



وی از سال ۱۳۷۴ یه‌صورت جدی وارد عرصه شعر شد و در کنار شعر بزرگسال، شعرهایی نیز برای مخاطب نوجوان می‌سرود که با عنوان «ایمان امین» منتشر می‌شد.



حسینی ایمنی از سال ۱۳۸۱ با مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیما، در بخش ماهنامه ادبی اشارات، به عنوان سردبیر این ماهنامه همکاری داشته است.



از جمله آثار وی می توان به مجموعه نثر ادبی انتظار با عنوان «وقتی که تو هستی» و مجموعه شعر نوجوان با عنوان «می‌شود بهار شد» اشاره کرد.



حجت الاسلام سیدعلی حسینی ایمنی، پس از سپری کردن یک دوره بیماری در قم درگذشت و پیکر وی قطعه علمای آرامستان بهشت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

 

منبع: خبرآنلاین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار