ماجرای فایل صوتی فاطمه رهبر نماینده مجلس که درگذشت-راهبرد معاصر

ماجرای فایل صوتی فاطمه رهبر نماینده مجلس که درگذشت

طی چند روز اخیر یک فایل صوتی منتسب به فاطمه رهبر در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌هایی را در پی داشته است. در ادامه ماجرای فایل صوتی فاطمه رهبر نماینده مجلس که درگذشت را با هم می‌خوانیم.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 05
کد خبر: ۳۹۵۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، فاطمه رهبر نمایندهٔ دورهٔ هفتم، هشتم، نهم و هم‌چنین نمایندهٔ منتخب دورهٔ یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بود که در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ و پیش از آغاز به‌کار مجلس یازدهم، در پی شیوع کرونا بر اثر ابتلا به بیماری کروناویروس ۲۰۱۹ درگذشت. در چند روز گذشته یک  فایل صوتی در فضای مجازی منتشر شد که به ایشان نسبت دادند برای اطلاع از ماجرای فایل صوتی فاطمه رهبر نماینده مجلس که درگذشت با راهبرد معاصر همراه باشید. 

 

 

 

ماجرای فایل صوتی فاطمه رهبر نماینده مجلس که درگذشت

 

واکنش خانواده فاطمه رهبر به انتشار فایل صوتی منتسب به نماینده فوت شده 
 

خانواده فاطمه رهبر منتخب فقید یازدهمین دوره مجلس، انتساب یک فایل صوتی به آن مرحومه را که در فضای مجازی منتشر شده، تکذیب کرد

 

خانواده فاطمه رهبر منتخب فقید یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که اخیراً بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت، انتساب یک فایل صوتی به آن مرحومه را که در فضای مجازی منتشر شده تکذیب کرد.

 

متن تکذیبیه خانواده مرحومه فاطمه رهبر به شرح ذیل است:

احتراما بدین وسیله به استحضار می‌رسانیم فایل صوتی منتسب به مرحومه دکتر فاطمه رهبر نماینده منتخب تهران در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی انتشار یافته است، متعلق به ایشان نمی‌باشد و از طرف خانواده آن مرحومه تکذیب می‌گردد، لذا خواهشمندیم جهت تسلی خاطر آن مرحومه از انتشار آن در فضای مجازی خودداری شود.

 

ماجرای فایل صوتی فاطمه رهبر نماینده مجلس که درگذشت

 

اطلاعیه دفتر مرحومه فاطمه رهبر درخصوص فایل صوتی منتسب به فاطمه رهبر نماینده مجلس که درگذشت

 

دفتر مرحومه فاطمه رهبر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم طی اطلاعیه‌ای، فایل منتسب به ایشان که در فضای مجازی در حال انتشار است را تکذیب کرد.

 

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

احتراما بدین وسیله به استحضار میرسانیم فایل صوتی منتسب به مرحومه دکتر فاطمه رهبر نماینده منتخب تهران در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی انتشار یافته است متعلق به ایشان نمیباشد و از طرف خانواده آن مرحومه تکذیب میگردد لذا جهت تسلی خاطر آن مرحومه از انتشار آن در فضای مجازی خواهشمندیم باز نشر نفرمایید.

 

التماس دعا

دفتر و خانواده مرحوم دکتر فاطمه رهبر نماینده منتخب تهران در مجلس شورای اسلامی»

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
همه باید یاد بگیریم

که زود باور نباشیم !!!

و به همدیگه هم یاد اوری کنیم
حسن حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
0
0
همه باید یاد بگیریم

که زود باور نباشیم !!!

و به همدیگه هم یاد اوری کنیم
تحلیل های برگزیده