جزییات بزرگترین واگذاری و عرضه اولیه شستا-راهبرد معاصر

جزییات بزرگترین واگذاری و عرضه اولیه شستا

معاون بازار شرکت بورس تهران از قطعی بودن عرضه اولیه شستا در چهارشنبه این هفته خبر داد و گفت : جزییات این واگذاری مهم و بی سابقه تا عصر منتشر می شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - 2020 April 13
کد خبر: ۴۰۳۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمود گودرزی درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در چهارشنبه این هفته توضیح داد :  با نهایی شدن رایزنی ها مسئولان  این شرکت با بورس تهران ، مقرر شد چهارشنبه این هفته 9 میلیارد و 600 میلیون سهم شستا در بازار دوم عرضه اولیه شود.

 

وی ادامه داد: این عرضه اولیه 12 درصدی که بی سابقه بوده و بزرگترین واگذاری سال های اخیر از نظر تعداد سهام و ارزش است و طی آن 8 میلیارد سهم برای عموم و 1.6 میلیارد سهم دیگر هم به صندوق های سرمایه گذاری تخصیص داده خواهد شد.

 

گودرزی افزود: اطلاعیه این عرضه اولیه مهم و بزرگ و جزییات محدوده قیمتی هر "شستا" و سهمیه هر کد معاملاتی تا عصر منتشر می شود.

 

به گفته وی ، مجوز عرضه اولیه بزرگترین هلدینگ ایران با توجه به فاصله زمانی 48 ساعته بین عرضه و انتشار آگهی ، توسط سازمان بورس صادر شده است . این اتفاق در عرضه اولیه پتروشیمی تندگویان هم رخ داد که با موافقت هیات مدیره سازمان بورس ، در فاصله زمانی بیش از یک روزه بین عرضه و آگهی ، انجام شد.

منبع: بورس پرس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده