تبعات خطرناک خروج حشد الشعبی از مناطق آزاد شده لوث داعش-راهبرد معاصر

تبعات خطرناک خروج حشد الشعبی از مناطق آزاد شده لوث داعش

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق با اشاره به برخی درخواستها درباره خروج نیروهای حشد شعبی از مناطق آزاد شده از لوث داعش، آنرا دارای تبعات خطرناک دانست.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 01
کد خبر: ۴۱۷۶۸

به گزارش راهبرد معاصر، کاطع الرکابی عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق به برخی درخواست ها برای خروج نیروهای حشد شعبی از مناطق آزاد شده از لوث تکفیری ها واکنش نشان داد.

 

وی افزود: درخواست ها برای خروج حشد شعبی از مناطق آزاد شده از لوث داعش، نادرست است و از جانب افرادی مطرح می شود که متوجه خطرناک بودن آن نیستند و به واقعیت امنیتی آگاه نیستند.

 

الرکابی با اشاره به جانفشانی نیروهای حشد شعبی در راه آزادسازی این مناطق از لوث داعش گفت: هنوز هم برای حفظ این مناطق و مقابله با بازگشت مجدد تروریستها به آن، نیروهای حشد شعبی جانفشانی می کنند.

 

این عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق با اشاره به اینکه الحشد الشعبی بخشی از نهاد امنیتی رسمی این کشور است، بیان کرد: عقب نشینی نیروهای حشد شعبی از این مناطق تبعات خطرناکی به دنبال دارد و به فروپاشی امنیتی در این مناطق که در شرایط سختی به سبب حجم کشتارهای داعش به سر می برد، منجر می شود.

 

وی از اقدامات حشد شعبی در بازگردانیدن خانواده های آواره به مناطق آزاد شده از لوث داعش هم خبر داد و گفت: این قبیل درخواست ها (خروج حشد شعبی) به نفع امنیت این مناطق نیست و تاثیرات منفی به دنبال دارد.

 

منبع: مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار