اهم تصمیمات نشست مشترک نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان با دکتر نوبخت-راهبرد معاصر

اهم تصمیمات نشست مشترک نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان با دکتر نوبخت

اهم تصمیمات نشست مشترک نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان با دکتر نوبخت را در زیر بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 06
کد خبر: ۴۲۲۳۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، در روز دوشنبه مورخه ۱۳۹۹/۲/۱۵ ششمین جلسه تشکل‌های فرهنگیان با مدیران سازمان مدیریت، مسئولان آموزش وپرورش و نمایندگان مجلس از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با ریاست دکتر نوبخت تشکیل گردید پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد ذیل اتخاذ تصمیم گردید:

 

۱- آقای دکتر نوبخت با قرائت متن بخشنامه رتبه بندی سال ۱۳۹۹ ارسالی از سازمان مدیریت (برنامه و بودجه) به وزارت آموزش و پرورش گفتند با توجه به این که این بخشنامه مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی، هیئت دولت و شورای حقوق و دستمزد به استناد ماده ۱۰۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ با اختیارات رئیس سازمان برنامه و بودجه تهیه و ابلاغ شده برای اجرا هیچ مشکلی ندارد؛ لذا آموزش و پرورش می‌تواند از تاریخ اول فروردین ماه اجرا کند.

 

۲. مقرر گردید بخشنامه اعمال مدرک دوم فرهنگیان با تأمین مالی توسط سازمان مدیریت تهیه و به آموزش و پرورش ابلاغ گردد.

 

۳- مقرر گردید در خصوص اعمال مدرک دوم که اختلاف نظر در جلسه وجود داشت. وزارت آموزش و پرورش از اداره کل حقوقی خود استعلام نماید و متناسب با پاسخ آن‌ها اقدام نماید که با احتساب مدرک زمان استخدام معلمان دو مدرک مورد قبول است یا بدون احتساب آن.

 

۴- در خصوص مشکل دکتر معلم‌ها بحث‌های خیلی جدی انجام گرفت؛ و قرار شد برای کوتاه مدت آموزش و پرورش ظرفیت‌های موجود قانونی را بررسی کند اگر ظرفیتی را شناسایی کند برای جلسه آینده برای تصمیم گیری اعلام نماید.

 

۵- برای دکتر معلم‌ها در بودجه سال ۱۴۰۰ ردیف خاصی با بودجه مورد نیاز پیش بینی گردد. همچنین در پیش نویس لایحه رتبه بندی برای سال آینده که در حال تهیه آن هستیم دکتر معلم‌ها ویژه به عنوان یک گروه تخصصی در نظر گرفته شوند.

 

۶- مشکلات معلمان استخدامی ماده ۲۸، قرار دادی­ها، معلمان پیمانی، خصوصا بازنشستگان، نیرو‌های خدماتی و احتساب درست سوابق کاری نیرو‌های حق التدریس در سنوات آنان بحث شد، ولی قرار شد در جلسات آینده به صورت خاص هر کدام در یک جلسه ویژه بررسی شوند.

 

مقرر گردید جلسه بعدی در روز دوشنبه آینده برای تهیه پیش نویس رتبه بندی اصلی تشکیل گردد و آن کمیته تخصصی که قبلا تشکیل شده مطالب خود را گزارش نماید تا دوستان جلسه هم نظرات تکمیلی خود را ارائه نمایند.

کمیجانی – دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی.

 

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
0
جناب آقای حاج بابایی سلام قول رتبه بندی بازنشستگان نیمه اول و اول مهر 98 را دادند نه تنها آن را اجرا نکردند در همسان سازی حقوق 98 حتی یک ریال به بازنشستگان 98 اضافه نشد و فقط 15 درصد را برای بازنشستگان 98 اجرا کردند داد را به کی بگیم وگناه ما که 98 بازنشست شدیم چیه لطف کنید دلسوزانه پیگیری فرمایید از لطفتان سپاس گذاریم
معلم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
0
باسلام مدیرمحترم سایت شماراخدا این رنجنامه معلمان را منعکس فرمائید درصورت امکان رونوشت آنرا به وزارت متبوع آموزش پرورش ارسال نمایند: جناب وزیرمحترم اولا" چرا درمصاحبه های خودتون باتیتر شب شبکه خبر یادرافتتاح مسکن فرهنگیان نامیدی ویاس را دراین ایام پاسداشت شهادت استاد قرن استاد والا مقام شهیدمطهری وهفته معلم که بعداز خبرابلاغ وموافقت جناب آقای نوبخت درمورد اجرا واحیای رتبه بندی حذف شده دراسفند ۹۸ وتضییع حق مسلم معلمان وجود تک به تک معلمان مملواز امید ونشاط بوده با این خبرهای تاریک منجمله( صدوراحکام رتبه معلمان معلوم نیست مجهوله ویا فعلا درحال رایزنی و..... جناب وزیر مگر ریاست محترم برنامه بودجه ودومین شخص اجرایی مملکت دستوراکید نفرموده به شکل ابلاغیه که احکام رتبه بندی معلمان بایستی تااتمام هفته معلم صادربشه ثانیا" جناب وزیر چرا دراسفند۹۸ که رتبه بندی معلمان حذف وبه همکاران ستادی واداری تان اضافه کردید این بهانه ها وتوجیهات ورایزنی ها نبود پس چرادراحقاق حقوق مسلم ومحرز معلمان این بیانات راجاری ومطرح می فرمائید .لذا مستدعی است بیش ازاین با اعصاب معلمان بازی نکنیم معلمان زحمتکش وقانع ومحجوب وباوقار اگردراعاده حق ازدست رفته خود لب به اعتراض نمی گشاید این بمنزله سکوت تلقی نشود ازهمه مهمتر بیانات ارزنده مقام عظمای ولایت درمورد الویت معیشت معلمان جناب وزیر برای وزارتخانه اکتفا نمیکند لذا دراسرع وقت انتظار صدوراحکام رتبه بندی راخواهانیم .
شهرام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
0
سلام# اعمال مدرک #باید در صدر این مشکلات قرار بگیره چرا که ۶ سال که حق خیلی ها به ناحق پایمال شده وباید جدی پیگیری ها صورت گیرد با تشکر از جناب کمیجانی
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
0
0
اعمال مدرک دوم فرهنگیان کی اجرا میشه؟؟؟؟
داریوش عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
0
سلام طی جلسه روز دوشنبه مورخه۱۵.۲.۹۹ نمایتدگان تشکلهای فرهنگیان به ریاست آقای نوبخت رئیس سازمان مدیریت و مسولان آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس مقرر شد بخشنامه اعمال مدرک فرهنگیان با تامین مالی توسط سازمان مدیریت و برنامه تهیه و به آموزش و پرورش ابلاغ گردد اما تاکنون اقدام موثر و مناسبی صورت نگرفته است..چرا اذهان و افکار معلمان را با تشکیل اینگونه جلسات بی حاصل مشوش کرده یا به سخره گرفته اید؟؟ عزیزان نمایندگان تشکلها و جناب نوبخت و نمایندگان باید مسولانه پاسخگوی معلمان مظلوم باشند یادشان باشد که به تصمیمات اتخاذ شده خود عمل کنند معلمان چشم یاری دارند..
داریوش عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
0
0
سلام و ادب محضر آقای کمیجانی دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی خواهش عاجزانه داریم به داد ما معلمان در شرف بازنشستگی برسید مدرک مان خاک میخوره در حلسه مورخه ۱۵ اردیبهشت ۹۹ شما با نوبخت و مسوولان آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس مقرر گشته بود بخشنامه مدرک دوم فرهنگیان با تامین مالی سازمان مدیریت تهیه و به آموزش و پرورش ابلاغ گردد اما افسوس از عملیاتی شدن...صدای ما به جایی نمیرسد...
داریوش عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
0
0
سلام اقای کمیجانی در جلسه نشست مشترک با آقای نوبخت مدیریت برنامه و بودجه فرمودید از اهم تصمیمات این بود مقرر گردید بخشنامه اعمال مدرک دوم فرهنگیان با تامین مالی توسط سازمان مدیریت تهیه و به آموزش و پرورش ابلاع گردد تمنا داریم پیگیری بفرمایید
تحلیل های برگزیده