پایتخت 6 توقیف می شود ؟-راهبرد معاصر

پایتخت 6 توقیف می شود ؟

شورای نظارت بر صداوسیما گفت:‌ رسانه ملی به خاطر انتقادات و ایراداتی که به فیلم‌نامه و همچنین دیالوگ‌های سریال «پایتخت 6» وارد شده بود به رسانه ملی تذکر داد تا در سریال‌های بعدی از تکرار آن جلوگیری شود.
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 13
کد خبر: ۴۲۷۷۹

به گزارش راهبرد معاصر، سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز شورای نظارت بر صداوسیما گفت: شورای نظارت بر صدا و سیما در نشست امروز خود برنامه‌های پخش شده در ایام نوروز را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد و گزارش خود را به سازمان صداوسیما ارسال کرد.

 

وی افزود: در جریان این بررسی انتقاداتی به برنامه‌های صداوسیما وارد دانسته شد که از جمله آن ایرادات این بود که در برنامه‌ عید نوروز به جای دعوت از قهرمانان حوزه سلامت و کادر زحمتکش درمان دعوت از سلبریتی‌ها در برنامه‌ها غلبه داشت و به خاطر همین موضوع به سازمان صداوسیما تذکر داده شد.

 

عضو شورای نظارت بر صداوسیما اظهارداشت: همچنین در این زمینه انتقادات کارشناسان به سریال‌ها نیز مطرح و برای رفع ایرادات آنها به صداوسیما تذکر داده شد.

 

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در مورد سریال پایتخت 6 به فیلم‌نامه آن ایراد وارد شد و دیالوگ‌های این سریال نیز دارای ایرادات و مغایر با شئون اجتماعی بود که این مسئله به سازمان صداوسیما تذکر داده شد تا در سریال‌های بعدی از تکرار این موارد جلوگیری شود.

 

وی افزود: دیگر سریال‌های پخش شده در ایام نوروز نیز از نظر کیفیت دارای ضعف بود و ایراداتی به آن وارد دانسته شد.

 

منبع: رصد اقتصادی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده