درگذشت متین قوسی فوتبالیست جوان + علت و عکس-راهبرد معاصر

درگذشت متین قوسی فوتبالیست جوان + علت و عکس

متین قوسی فوتبالیست جوان و یکی از شرکت کنندگان خوش تکنیک مسابقه فوتبالی ستاره ساز که فقط ۱۸ سال سن داشت بر اثر کرونا درگذشت.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020 May 15
کد خبر: ۴۲۹۶۵

به گزارش راهبرد معاصر، ستاره فوتبال کرج ناباورانه در نبرد باویروس شکست خورد تا جامعه ورزش باردیگر عزادار شود. متین قوسی فوتبالیست جوان و یکی از شرکت کنندگان خوش تکنیک مسابقه فوتبالی ستاره ساز که فقط ۱۸ سال سن داشت بر اثر کرونا درگذشت.

 

درگذشت متین قوسی فوتبالیست جوان + علت و عکس

 

متین قوسی جوان محجوب  فوتبال کشور در برنامه ستاره ساز با آرزوهای بزرگی که داشت خیلی زود از میان ما رفت. فوت او با واکنش های ستارگان فوتبال ایران از جمله خداداد عزیزی ، مجتبی جباری و ادموند بزیک توام بود.این فیلم به یاد او منتشر می شود تا در تاریخ فوتبال ایران به ثبت برسد.

 

واکنش خداد عزیزی به درگذشت متین قوسی

خداداد عزیزی در صفحه استوری واتس اپش از فوت یکی از شرکت کنندگان مسابقه ستاره‌ساز خبر داد.

 

درگذشت متین قوسی فوتبالیست جوان + علت و عکس

 

این ضایعه تلخ برای یک فوتبالیست نوجوان کرجی به نام متین اتفاق افتاده و خداداد در صفحه استوری واتس‌اپش فوت وی را با انتشار ویدیویی از حضور او در برنامه ستاره‌ساز تسلیت گفته است.

 

خداداد عزیزی یکی از ۴ داور این برنامه بود و البته متین جزو بازیکنان گروه او نبود. با این حال وی با انتشار این خبر همدردی خود را به خانواده وی ابراز کرده است.

 

پست مجتبی جباری درباره فوت متین قوسی

از زمان ثبت این تصاویر چیزی حدود یک سال گذشته است. حالا شاید وقت آن بود تا تصاویری از موفقیت‌های اخیر متین قوسی را به اشتراک بگذاریم یا دست‌کم مثل رفتارهای اپیدمیک سال‌های اخیر، این ویدیو را به نشان گذشت یک سال از ثبت و نشر آن، بازنشر کنیم. اما این تصاویر نه نشان موفقیت متین است و نه یک رفتار اپیدمیک و اینستاگرامی. این تصاویر مجموعه‌ای از یادگاری‌های ماست از متین قوسی عزیز که در اپیدمی کرونا از دست رفت و دیگر هیچ تصویری از او ثبت نخواهد شد. متین قوسی از میان ما رفت و حالا یک ستاره بی‌فروغ شد. تیم بزرگ ستاره‌ساز از دست دادن این جوان رعنای فوتبال ایران را به خانواده‌ی محترم قوسی و جامعه‌ی فوتبال ایران تسلیت می‌گوید روحش شاد.

 

 

واکنش بزیک نسبت به درگذشت ستاره جوان فوتبال کرج

بزیک در این پست احساسی که در صفحه شخصی خودش منتشر کرده است نوشت:

 

"زمان ثبت این تصاویر چیزی حدود یک سال گذشته است. حالا شاید وقت آن بود تا تصاویری از موفقیت‌های اخیر متین قوسی را به اشتراک بگذاریم یا دست‌کم مثل رفتارهای اپیدمیک سال‌های اخیر، این ویدیو را به نشان گذشت یک سال از ثبت و نشر آن، بازنشر کنیم.

 

اما این تصاویر نه نشان موفقیت متین است و نه یک رفتار اپیدمیک و اینستاگرامی.

 

این تصاویر مجموعه‌ای از یادگاری‌های ماست از متین قوسی عزیز که در اپیدمی کرونا از دست رفت و دیگر هیچ تصویری از او ثبت نخواهد شد.

 

متین قوسی از میان ما رفت و حالا یک ستاره بی‌فروغ شد. تیم بزرگ ستاره‌ساز از دست دادن این جوان رعنای فوتبال ایران را به خانواده‌ی محترم قوسی و جامعه‌ی فوتبال ایران تسلیت می‌گوید. "

 

استوری اعتراضی فرهاد مجیدی پس از مرگ متین به شروع دوباره لیگ برتر

مرگ متین قوسی، استعداد جوانی که سال گذشته در برنامه ستاره‌ساز حضور پیدا کرد واکنش برخی از اهالی فوتبال را در پی داشت.

 

درگذشت متین قوسی فوتبالیست جوان + علت و عکس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده