اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در خردادماه-راهبرد معاصر

اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در خردادماه

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در خردادماه و تصویب آن در هیات دولت خبر داد و اعلام کرد که افزایش حقوق بازنشستگان در واریزی ماه خرداد اعمال خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 May 29
کد خبر: ۴۴۰۶۸

به گزارش راهبرد معاصر، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ضرورت تصویب افزایش حقوق بازنشستگان در هیات دولت، گفت: افزایش حقوق بازنشستگان بعد از تصویب هیات دولت در واریزی ماه خرداد اعمال خواهد شد.

 

مصطفی سالاری در نشست با نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی اصفهان افزود: هدفگذاری سازمان در حوزه بازنشستگان در سال ۹۹ متناسب سازی حقوق مستمری ‌بگیران است.

 

سالاری با بیان اینکه همواره پیگیر مسائل و مشکلات کارگران، کارفرمایان و مستمری‌ بگیران هستیم، یادآور شد: لایحه سه جانبه‌گرایی با همراهی کانون‌ها و تشکل‌های مربوطه در دی ‌ماه آماده شد و مقدمات مطرح شدن در مجلس فراهم شده ولی با توجه به شیوع بیماری کرونا و تغییر مجلس هنوز به صحن مجلس شورای اسلامی نرسیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: سه گروه شاغلین، بازنشستگان و بازماندگان بازنشستگان در استان اصفهان جمعیت انبوهی را شامل می‌شود و این ضرورت دارد در خصوص خانواده تامین اجتماعی تصمیمات ویژه گرفته شود.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده