هشدار مهم پلیس فتا به ثبت نام کنندگان خودرو-راهبرد معاصر

هشدار مهم پلیس فتا به ثبت نام کنندگان خودرو

سرهنگ رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا درباره کلاهبرداری برخی سودجویان از شهروندان به بهانه برنده شدن در قرعه کشی پیش فروش خودرو توضیحاتی را ارائه داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۱ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 06
کد خبر: ۴۴۷۵۸

به گزارش راهبرد معاصر، بعد از ثبت نام هموطنان در سایت رسمی فروش محصولات ایران خودرو و دریافت سفارش‌های خود، برخی از کلاهبرداران درصدد سواستفاده از این شرایط هستند.

 

در این زمینه افرادی با استفاده از سیم‌کارت‌های رسمی اپراتور‌های داخلی و با ارسال پیامک‌هایی مبنی بر ارائه خدمات پس از ثبت نام و پیش از دریافت خودرو، از متقاضیان مشخصات و اطلاعات شخصیشان را طلب می‌کنند.

 

در این رابطه سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: مشتریانی که محصولات ایران خودرو را ثبت نام کردند باید دقت داشته باشند تا پس از ثبت نام و پرداخت وجه، پیامکی با سرشماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ و یا ۳۰۰۰۶۳۴۶ حاوی اطلاعاتی نظیر ردیف قرارداد و تاریخ پرداخت از طرف شرکت ایران خودرو به شماره تلفن همراهی که معرفی شده است، ارسال می‌شود.

 

سرهنگ رجبی تصریح کرد: در صورتی که پیامک مذکور توسط هموطنان دریافت نشد و یا پیامکی با سرشماره‌ای به جز شماره‌های فوق دریافت کردند، درخواست‌های خود را از طریق نمایندگی و یا مرکز تماس شرکت ایران خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ پیگیری و مشکلات احتمالی شان را مرتفع کنند./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار