نتایج قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو-راهبرد معاصر

نتایج قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو

ساعاتی قبل مراسم قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو آغاز شد برای اطلاع از اسامی برندگان این قرعه کشی با راهبرد معاصر همراه باشید.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - 2020 June 13
کد خبر: ۴۵۷۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ متقاضیان خرید خودرو که در تاریخ 18 خرداد تا 20 خرداد 99 در طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو شرکت کرده بودند امروز 24 خرداد 99 می توانند از نتایج قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو با خبر شوند. 

 

طرح پیش فروش یکساله خودرو از ساعت 8 صبح روز یک شنبه 18 خردادماه آغاز و به صورت شبانه روزی تا 20 خردادماه اجرا شد.

 

قرعه‌کشی ۱۲ محصول طرح پیش‌فروش یکساله ایران‌خودرو که ثبت‌نام آنها از صبح یکشنبه هفته گذشته شروع شده بود، امروز و با حضور نهادهای نظارتی و رسانه‌ها آغاز شد.

 

نتایج قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو

در پی جلسه نهم خردادماه کمیته خودرو با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور و دو شرکت ایران‌خودرو و سایپا، مقرر شد برای اطمینان‌بخشی به افکار عمومی در صحت و دقت قرعه‌کشی، نهادهای نظارتی و رسانه‌ها در همه مراحل قرعه‌کشی فرآیند پیش فروش محصولات دو خودروساز حضور داشته باشند.

 

مراسم قرعه‌کشی پیش فروش یک‌ساله  ۴۵ هزار دستگاه محصولات ایران‌خودرو در ۱۲ مدل  با حضور نهادهای نظارتی و مدیران ارشد ایران‌خودرو  در سالن همایش‌های شرکت ساپکو در حال برگزاری است.

 

پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی، اسامی برندگان از طریق ارسال پیامک و همچنین سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

در طرح مذکور، گروه صنعتی ایران خودرو به منظور ایجاد امکان ثبت نام و فرصت برابر بـرای همـه متقاضـیان خـودرو، حـذف دلالان  و واسطه‌گران از بازار و رسیدن خودرو به دست مشتریان واقعی، محدودیت‌هایی را به اجرا گذاشت.

 

پس از برگزاری قرعه‌کشی،   منتخبان از روز یکشنبه (۲۵ خرداد) به مدت سه روز فرصت واریز  پیش‌پرداخت اولیه را دارند و در صورت واریز نکردن وجه، افراد رزرو جایگزین می‌شوند.

 

شماره ۰۹۶۴۴۰ مدیریت ارتباط با مشتریان ایران‌خودرو پاسخگوی پرسش‌های متقاضیان درباره پیش‌فروش یک‌ساله  ایران خودرو است.

 

اطلاعات همه مشتریان در سیستم ثبت شده و دارای کد پیگیری است.

 

نتایج قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو

 

لیست دوازده محصول پیش فروش یکساله ایران خودرو:

 در این برنامه پیش‌فروش، خودروی پژو پارس ال. ایکس با موتور تی. یو ۵ با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۳۹۹ میلیون ریالی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با پیش پرداخت علی‌الحساب ۳۵۹ میلیون ریالی، پژو ۲۰۷ آی دستی با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۵۰۵ میلیون ریالی و دنا پلاس با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۵۳۹ میلیون ریالی ارائه شده که موعد تحویل همه این خودروها بهمن ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰ است.

 

همچنین پژو ۴۰۵ بنزینی اس.  ال. ایکس با پیش پرداخت علی الحساب ۳۴۲ میلیون ریالی  و پژو ۲۰۶ صندوق دار (وی ۸) با پیش پرداخت علی الحساب ۴۲۹ میلیون ریالی عرضه شده که موعد تحویل آنها آبان تا اسفند ۹۹ است.

 

در این طرح، همچنین سمند ال. ایکس ای اف ۷ بنزینی با پیش پرداخت علی الحساب ۳۲۷ میلیون ریالی و دنا معمولی با پیش پرداخت علی الحساب ۴۷۲ میلیون ریالی موجود است که موعد تحویل آنها اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ ذکر شده است.

 

برپایه این طرح، سورن ای. ال. ایکس با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۴۲۶ میلیون ریالی ۴۰۰ و رانا پلاس با پیش پرداخت علی‌الحساب ۳۷۴ میلیون ریالی با موعد تحویل مهر ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰ عرضه شده است.

 

شایان ذکر است سمند ال. ایکس با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۳۱۷ میلیون ریالی و پژوپارس سال با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۳۸۴ میلیون ریالی، هر دو با موعد تحویل بهمن و اسفند ۹۹ عرضه شده اند.

 

پژو ۴۰۵ اس ال ایکس

تعداد متقاضی خرید خودرو پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ۱۶۴۵۳۹
ظرفیت خودرو پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ۳۸۴۰
نسبت سفارش به ظرفیت ۳۲۰۰
تعداد رزرو ۶۴۰

۲۰۶ تیپ ۲

تعداد متقاضی خرید خودرو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۰۶۲۰
ظرفیت خودرو ۶۴۵۰
تعداد رزرو ۱۲۹۰

پژو ۲۰۶ اس دی

تعداد متقاضی خرید خودرو پژو ۲۰۶ اس دی ۱۳۸۴۷۹
ظرفیت خودرو ۲۸۶۰
تعداد رزرو ۵۷۲

پارس ایکس یو ۷

تعداد متقاضی خرید خودرو پژو پارس ایکس یو ۷  ۸۶۵۴۳
ظرفیت خودرو ۳۰۰
تعداد رزرو ۶۰

پارس تیو ۵

تعداد متقاضی خرید خودرو پژو پارس تیو ۵ ۳۱۸۲۷۸
ظرفیت خودرو ۸۱۸۰
تعداد رزرو ۱۶۳۶

سمند‌ ای اف

تعداد متقاضی خرید خودرو سمند‌ ای اف ۳۴۷۶۹
ظرفیت خودرو ۲۱۰۰
تعداد رزرو ۴۲۰

سمند سورن

تعداد متقاضی خرید خودرو سمند سورن ۵۲۹۰۱
ظرفیت خودرو ۲۲۲۰
تعداد رزرو ۴۴۴

سمند ال ایکس

تعداد متقاضی خرید خودرو سمند ال ایکس ۳۳۷۱۰
ظرفیت خودرو ۱۲۰۰
تعداد رزرو ۲۴۰

پژو ۲۰۷ دستی

تعداد متقاضی خرید خودرو پژو ۲۰۷ دستی ۱۳۱۶۱۲
ظرفیت خودرو ۸۷۵۰
تعداد رزرو ۱۷۵۰

دنا پلاس

تعداد متقاضی خرید خودرو دنا پلاس ۳۳۳۵۲۹
ظرفیت خودرو ۳۷۰۰
تعداد رزرو ۷۴۰

رانا پلاس

تعداد متقاضی خرید خودرو رانا پلاس ۴۴۷۲۵
ظرفیت خودرو ۵۰۹۰
تعداد رزرو ۱۰۱۸

دنا

تعداد متقاضی خرید خودرو دنا ۳۵۵۹۱
ظرفیت خودرو ۹۵۰
تعداد رزرو ۱۷۰

 

 

نتایج قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو

 

مشاهده نتایج قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو

 

نتایج قرعه‌کشی (اسامی مشتریان برنده) این طرح از ساعت ۱۶ امروز از طریق سایت رسمی این شرکت به آدرس نشانی esale.ikco.ir و پیامک برای مشتریان اعلام خواهد شد. مشتریان منتخب از ساعت ١٠ صبح فردا (یکشنبه ۲۵ خردادماه) به مدت ۷۲ ساعت برای واریز وجوه علی‌الحساب فرصت دارند. در صورت عدم واریز وجه برندگان این قرعه‌کشی، افراد رزرو جایگزین خواهند شد. در این طرح، خودرو‌ها در بازه چهار ماه تا ۱۲ماهه و براساس اولویت قرعه‌کشی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

 

در طرح پیش‌فروش یکساله ایران‌خودرو در مجموع یک میلیون و ۶۲۷ هزار و ۵۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۵۰۸ نفر مشترکا در طرح پیش‌فروش سایپا نیز شرکت کرده و ۹۷ و ۴۰۵ مشتری ثبت‌نام کرد در این طرح، پلاک فعال داشتند که پاکسازی شده و از بین افراد برای قرعه‌کشی حذف شدند. در نهایت قرعه‌کشی بین یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۲۹۶ نفر از مشتریان برای ۴۵ هزار خودرو به صورت قطعی و ۹ هزار دستگاه هم به صورت رزرو انجام شد.

 

دراین طرح، برای اولین بار محصول جدید ایران خودرو «رانا پلاس» عرضه شده است که مورد استقبال متقاضیان قرارگرفت.

 

 

آمار ثبت نام در پیش فروش یکساله ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: طرح پیش فروش یک ساله با ثبت نام بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به اتمام رسیده است.

 

 

قیمت خودرو و نحوه پرداخت در پیش فروش یکساله ایران خودرو :

- قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

- پس از اعلام اسامی، انتخاب شدگان مبلغ پیش پرداخت هر خودرو را از درگاه ایران خودرو واریز می نماید و الباقی وجه خودروها در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه های قانونی تعیین و دریافت می گردد.

- قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.

- در هیچ مرحله ای از ثبت نام نیازی به ارائه چک از سوی مشتریان نخواهد بود.

 

نتایج قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو

 
نتایج قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو

نتایج قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو

نتایج قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو

 

خبر خوش خودروسازان/ ۴ قرعه کشی تا پایان سال

 

معاون مدیرکل صنایع خودرو و نیروی محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ما تا پایان سال چهار قرعه‌کشی برای فروش فوق‌العاده داریم که هر مرتبه ۲۵ هزار دستگاه خودرو قرعه‌کشی می‌شود که ۱۵ هزار خودرو از این تعداد مربوط به ایران‌خودرو و ۱۰ هزار دستگاه مربوط به سایپا است.

 

 امیرجعفرپور در آیین پایان تولید خودروی ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس بنزینی در جمع‌خبرنگاران، اظهار کرد: پژو ۴۰۵، ۲۷سال است که در کشور تولید می‌شود؛ روز به‌ روز بهبود پیدا کرد؛ از یورو ۲ به یورو ۴ ارتقا یافت و طبق مصوباتی که دولت داشت، قرار بود تا این خودروها به یورو ۵ برسد. همچنین نیاز بود که استانداردهای ایمنی و استانداردهای هشتادوپنجگانه در خودرو اعمال شود. با اعمال این استانداردها، افزایش هزینه بسیاری برای این خودروها به‌ بار می‌آمد و این افزایش هزینه مقرون به‌ صرفه نبود.

 

وی در خصوص سرنوشت خط تولید ۴۰۵پس از توقف عنوان کرد: با توقف تولید ۴۰۵ قرار است تا در این خط پژو پرشیا با قابلیت‌های بالاتری تولید و با تولید ۱۸۰ عدد در روز جایگزین شود. خوشبختانه ایران‌خودرو خراسان در بین سایت‌های پنج‌گانه ایران‌خودرو در کشور، موفق‌ترین، چابک‌ترین و پرتلاش‌ترین مجموعه است که باکیفیت‌ترین خودروها را عرضه می‌کند.

 

تولید ۴۰ هزار پژوپارس جایگزین ۴۰۵ تا پایان سال

 

در ادامه بیژن زاهدی‌فرد، مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان، در خصوص خودرو جایگزین ۴۰۵ اظهار کرد: جایگزین این خودرو پژو پارس خواهد بود که با ۱۳۰ دستگاه در روز تولید آن آغاز شده و تا ۲۰۰ عدد ادامه پیدا می‌کند. همچنین قرار است تا پایان سال ۴۰ هزار دستگاه پژوپارس تولیدشود.

 

وی با اشاره به خودروهای جایگزین سوزوکی نیز عنوان کرد: به‌دلیل تحریم‌ها تولید سوزوکی متوقف شده‌ و هایما به عنوان جایگزینی برای این خودرو در حال تولید است. همچنین خودرو چینی با نام N۵ تا پایان سال وارد می‌شود که با داخلی‌سازی ۲۰ درصد تولید آن آغاز خواهد شد.

 

معاون مدیرکل صنایع خودرو و نیروی محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: تصمیم گرفته شد تا تولید پژو ۴۰۵ متوقف شده و خودروهایی مانند k۱۳۲ تا اواخر امسال جایگزین شود. همچنین قرار است خودروهایی مانند ۲۰۷، دناپلاس و راناپلاس با تغییراتی در ظاهر عرضه شوند. 

 

جعفرپور با اشاره به تولید داخلی قطعات و تجهیزات خودرو، تصریح کرد: خوشبختانه درصد قابل توجهی از قطعات و تجهیزات خودرو ایرانی و بومی شده‌ است. شاید در سه سال گذشته درصد قطعات ایرانی کم‌تر از ۵۰ درصد بود اما برای خودروهایی که درحال حاضر تولید می‌شود، این رقم بالغ بر ۹۰ درصد بوده و برای مدل k۱۳۲ به ۹۲ درصد خواهد رسید. امیدواریم با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان، جشن خودکفایی تولید قطعات و خودرو را در کشور داشته ‌باشیم.

 

در پایان لازم به ذکر است که به محض اتمام قرعه کشی نتایج قرعه کشی پیش فروش یک ساله ایران خودرو را در اختیار مخاطبان راهبرد معاصر قرار خواهیم داد./ برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی هر کدام از 12 محصول ایران خودرو روی لینک های زیر کلیک کنید.

 

لیست برندگان قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو

لیست پژو اس ال ایکس انژکتوری SLX با موتور TU۵

لیست برندگان پژو ۲۰۶ معمولی

لیست برندگان پژو ۲۰۶ اس دی ۱۶۰۰ سی سی

لیست برندگان پژو پارس

لیست برندگان پژو پارس TU۵

لیست برندگان سمند ال ایکس با موتور EF7 بنزینی

لیست برندگان سمند - ال ایکس

لیست برندگان سورن EF7 بنزینی

لیست برندگان پژو 207i دستی

لیست برندگان رانا

لیست برندگان دنا

لیست برندگان دناپلاس

 

نتایج قرعه کشی پیش فروش یکساله ایران خودرو

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده