شرایط ثبت نام وام ده میلیونی بازنشستگان-راهبرد معاصر

شرایط ثبت نام وام ده میلیونی بازنشستگان

وام ده میلیونی بازنشستگان قرار است بار دیگر به بازنشستگان پرداخت شود که شرایط ثبت نام آن به قرار زیر است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 July 22
کد خبر: ۵۱۶۹۹
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر پرداخت  وام ده میلیونی بازنشستگان قرار است ماهانه به 25 هزار بازنشسته پرداخت می شود. مبلغ وام ضروری به بازنشستگان پیشتر 7 میلیون تومان بود که به 10 میلیون افزایش یافته است و ثبت نام وام ضروری بازنشستگان  از مرداد ماه آغاز می شود.

 البته وام  دیگری با عنوان تسهیلات خرید  به بازنشستگان و خرید جهزیه برای فرزندان  هم ارائه می شود که ثبت نام  از امروز به مدت یک ماه انجام شود و بنا بر گفته های مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تا پایان سال یک بار دیگر هم اجرا خواهد شد.

این وام  طی تفاهم نامه سه جانبه بین صندوق بازنشستگی کشوری، بانک صادرات و فروشگاه زنجیره ای رفاه تحت عنوان طرح یاری تدارک دیده شده است. اسفند ماه در قالب این طرح در 3 مرحله وام یک میلیون و 200 هزار تومان به صورت کوتاه مدت و با نرخ سود 2 درصد واریز شد تا بتوانند از فروشگاه های رفاه به شکل اقساطی خرید کنند. علاوه بر این بازنشستگان از وام ضروری نیز استفاده می کردند که این بار میزان آن از 7 میلیون تومان به 10 میلیون تومان افزایش یافته است و قرار است ماهانه به 25 هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران پرداخت شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگان  همچنین از پرداخت وام 20 میلیونی  به زودی با اقساط 5 ساله نیز برای خرید کالاهای ماندگار و لوازم‌خانگی بازنشستگان و تکمیل جهیزیه فرزندان آنان خبر داده است.

 

وام ده میلیونی بازنشستگان

شرایط ثبت نام وام ده میلیونی بازنشستگان

مبلغ این وام 10 میلیون تومان  با اقساط ۳۶ ماهه و کارمزد ۴ درصدی است براساس نوبت بندی و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک عامل به صورت ماهانه انجام خواهد شد.

 

پس از اتمام مهلت یک ماهه ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و ... بررسی شده و با اولویت بندی و براساس میزان اعتبار تخصیصی از سوی بانک صادرات، واجدین شرایط تعیین و اسامی آنها از طریق سایت صندوق اعلام خواهد شد.

 

طبق  آنچه صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده است، بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با توجه به شرایط و ضوابط زیر و با ورود شماره دفترکل بازنشستگی، شماره ملی و شماره حساب حقوقی، اقدام به ثبت درخواست وام ضروری خود کنند.

وام ضروری بازنشستگان

۱- مبلغ وام 10 میلیون تومان است و فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی-وظیفه دریافت می کند، واریز خواهد شد.

 

 

۲- پرداخت اقساط وام ۳۶ ماهه با کارمزد سالیانه چهار درصد است.

 

 

۳- متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آنها کمتر از یک سال گذشته، مجاز به ثبت نام نیست.

 

وام ضروری بازنشستگان کشوری

۴- وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می شوند، مجاز به ثبت نام نیست.

 

 

۵- متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده است، مجاز به ثبت نام نیست.

 

 

۶- فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه بگیر می تواند از وام استفاده کند. لذا متقاضی باید پس از دریافت  «فرم تعهد وراث»  و تکمیل آن توسط سایر وراث، فرم مذکور را به همراه تصاویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه متعهدین(سایر وراث) جهت تأیید در اختیار مدیریت های صندوق در مرکز استان قرار دهد.

 

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان

۷- لازم به ذکر است تکمیل  «فرم تعهد وراث»  برای وظیفه بگیران بیش از یک نفر الزامی است.

 

 

۸- تنها در صورت ارائه فرم تعهد وراث و تأیید مدیریت‌های صندوق بازنشستگی در مرکز استان درخواست ثبت نام کننده در لیست متقاضیان وام ضروری قرار خواهد گرفت.

 

 

۹- درخصوص وراث صغیر و محجور، اصل حکم سرپرستی صادره توسط دادگستری جمهوری اسلامی ایران درهنگام دریافت وام  باید ارائه شود.

 

 

۱۰- «بازنشسته» متقاضی که علاوه بر حقوق بازنشستگی خود به همراه سایر وراث از حقوق وظیفه استفاده می نماید، به منظور امکان بهره مندی یک نفر از وراث وظیفه بگیر از تسهیلات وام ضروری، توصیه می شود «بازنشسته» متقاضی، از «دفتر کل بازنشستگی» خود اقدام به ثبت نام کند.

۱۱- «وظیفه بگیر» متقاضی که علاوه بر اینکه به تنهایی از دفترکل اول حقوق وظیفه دریافت می کند، به اتفاق وراث دیگر از دفترکل دوم نیز حقوق وظیفه دریافت می کند. توصیه می شود «وظیفه بگیر» متقاضی، از «دفتر کل اول» اقدام به ثبت نام کند تا امکان ثبت نام یک نفر از مابقی وراث وظیفه بگیر از «دفترکل دوم» فراهم شود.

 

۱۲- ذکر شماره تلفن همراه در بخش «مشخصات متقاضی» الزامی است.

 

 

۱۳-ثبت نام در سامانه، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نخواهد کرد.

 

 

۱۴- پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره مندی از سایرتسهیلات، میزان حقوق و ... مورد بررسی و اولویت بندی قرار گرفته و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی در سامانه اعلام می شود.

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
سلام برای ثبت نام وام 10بازنشستگان باید کجا اقدام کنم من تاالان هیچ تسهیلاتی نگرفتم راهنماییم کنین لطفا
ف ن
Turkey
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
سلام وقت شما بخیر لطفا بگین زمان ثبت نام وام ده میلیونی چه موقع هستش ممنونم
سید محمدپاپابی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
سلام خسته نباشید اینجانب سیدمحمدپاپایی فرهنگی بازنشسته نمیشه همین یک میلیون ودویست که فعلاطی دومرحله بصورت اقساطی به فروشگاههای رفاه داده میشه واریز کنید روحساب شاید مامشکلات دیگری داشته باشیم الان بنده خودم واعضای خانوادم کرونا گرفتیم هیچ هزینه ای هم نداربم وام ۵میلیونی هم گرفتم بانکهای دیگه هم وام به بازنسستها نمیدن چه گلی باید به سرم بگیرم شما هم که دیگه وام به ما نمی دهیدچه باید بکنیم لطفا راهنمایی کنید
رقیه گرکانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
تورا خدا ابن وام ده میلیونی را به کسانی که بیماردارند یابیمارند به عنوان کمک از باری که روی دوش آنهاست بااین حقوق ناچیز بازنشستگی بدهید دگه به خدا خسته شدم که هم برای حقوق که همسر من یک مهندس این مملکت بوده وتدریس هم در راه آهن داشته ومدرک هم موجود است هم یارانه که قطع کردید چون تخت پوشش دامادم بودم به من چه مربوط که دامادم دارد من مستاجرم میفهمید ومستمرز بگیر در هر صورت خو دانید ووجدان در خوابتان
ناشناس
France
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
صفحه ثبت نام وام ده میلیون تومان بازنشسته فرهنگیان کشور باز نمیشه
فریدون وثوقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
سلام، من بازنشسته ۱۳۸۸ هستم تا حال با وجود تقاضای مکرر موفق به در یافت هیچگون وام و تسهیلات نشده ام الان هم از دوستان این سایت را گرفتم هرچی تلاش کردم ثبتنام کنم موفق نشدم ، شماره دفتر گل ،،۱۲۲۳۳۷۲۲۵ و و شماره ملی ،،،۱۶۲۰۵۶۴۸۶۶ و شماره تماس ۰۹۱۴۱۵۷۹۳۰۱ میباشد .
محمد رضا استانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
چجوری باید بگیریم بانک رفا هسته کارتم
محمد رضا استانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
چجوری باید بگیریم بانک رفا هسته کارتم
حسین ناجی درو
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
ملغ ۱۰ میلیون تومن
بصرا قندکانلو
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
سلام من وام نیاز دارم ولی وقتش تموم شده خبر نداشتم حالا چکار کنم
گل گز محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
باید ثبت نام میکردیم یاواریزمیشودممنون
زینب اخترفر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
من خیلی لازم دارم میخام ثبت نام کنم
معصومه نواصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
من مسمتری بگیر هستم تا حالا وام بازنشتگان نگرفتم میخوام راهنمایی کنید چطور از طریق گوشی ثبت نام کنم
تحلیل های برگزیده