بیانیه دفتر سیاسی انصارالله در محکومیت توافق امارات و رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر

بیانیه دفتر سیاسی انصارالله در محکومیت توافق امارات و رژیم صهیونیستی

اقدام امارات در عادی سازی آشکار روابط با رژیم دشمن خیانتی بزرگ به آرمان فلسطین و همکاری با صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در طرح نابودی منطقه به شمار می‌رود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 14
کد خبر: ۵۴۸۱۵

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد اقدام امارات در عادی سازی علنی روابط با رژیم دشمن، خیانت بزرگ به آرمان فلسطین و همسویی با صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در توطئه ویران کردن منطقه است. علنی شدن روابط امارات و اسرائیل به این صورت، جعلی بودن همه شعار‌های عربی و اسلامی را که ائتلاف متجاوز علیه یمن سر می‌داد، ثابت می‌کند. امارات شبیه عربستان مانند چنگال‌های اسرائیل و آمریکا در پیکر امت عربی و اسلامی عمل می‌کند.
در این بیانیه آمده است: تاکید می‌کنیم امارات از همان زمان تاسیس تاکنون در مسیر نادرستی برای خوش خدمتی به آمریکا و اسرائیل علیه امت اسلامی گام برداشته است و تجاوز به یمن فقط بخشی از این مسیر است. این تصور که با این اقدام امارات، صلح، رفاه و ثبات در منطقه برقرار خواهد شد، توهمی بیش نیست. رژیم‌هایی که پیش از امارات در مسیر عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر حرکت کردند، درگیر بحران‌های متعدد و مشکلات بی حد و حصر هستند. از امت‌های عربی و اسلامی دعوت می‌کنیم تا غبار شکست را از روی بدن خودشان پاک کنند و در برابر این ستون پنجم نفاق و خیانت، صدای خود را بالا ببرند.
دفتر سیاسی انصارالله خاطر نشان کرد: ما همه را به منزوی کردن هر رژیمی که روابط خود با اسرائیل را عادی سازی کند، دعوت می‌کنیم و باید این رژیم‌ها از نظر اقتصادی و تجاری تحریم شوند. تاکید می‌کنیم امت‌های عربی و اسلامی می‌توانند کار‌های زیادی برای فلسطین انجام دهند. ملت‌های ما باید با توکل به خداوند، با جدیت و مسئولیت پذیری و آمادگی برای فداکاری در مسیر حمایت از محور مقاومت گام بر دارند. به امت‌های عربی و اسلامی پیروزی تاریخی مقاومت اسلامی در لبنان به فرماندهی حزب الله و دبیرکل آن سید حسن نصرالله را تبریک می‌گوییم. امت اسلامی راه نجاتی جز مقابله با طرح سلطه آمریکا و صهیونیست‌ها ندارد و به این منظور امت اسلامی باید به فلسطین یاری برساند.

خبرگزاری صدا و سیما 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده