امشب آخرین مهلت دریافت کارت کنکور-راهبرد معاصر

امشب آخرین مهلت دریافت کارت کنکور

آخرین مهلت دریافت کارت کنکور سراسری امشب یعنی چهارشنبه 29 مرداد ماه است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 19
کد خبر: ۵۵۵۴۱

به گزارش راهبرد معاصر آخرین مهلت دریافت کارت کنکور سراسری  ساعت 24 امشب 29 مرداد است و دواطلبانی که هنوز موفق به دریافت کارت شرمت در آزمون سراسری نشدند می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

امروز آزمون گروه آزمایشی هنر برگزار شد. فردا صبح 30 مرداد گروه ازمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی و پس فردا 31 مرداد  گروه ازمایشی علوم تجربی برگزار می شود. همچنین آزمون گروه آزمایش زبان های خارجه نیز صبح شنبه یکم شهریور ماه برگزار می شود.

کارت شرکت در آزمون برای همه داوطلبان آزمون سراسری 99 در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان با مراجعه به این سایت با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام‌خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند و با آن سر جلسه آزمون حاضر شوند.

 

 آخرین مهلت دریافت کارت کنکور

سخنگوی سازمان سنجش اظهار داشت: داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود اقدام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: از تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ کارت صادر شده برای کنکور سراسری سال ۹۹ تاکنون تعداد ۹۴۷ هزار و ۲۸ هزار نفر کارت خود را دریافت کرده اند.

 

امشب آخرین مهلت دریافت کارت کنکور

به گزارش مهر، آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صبح چهارشنبه ۲۹ مرداد، داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه ۳۱ مرداد و داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح شنبه یکم شهریورماه در ۳۹۲ شهر و بخش کشور برگزار می‌شود.

 

تعداد یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۲۳۳ کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ صادر شده است که بیشترین میزان داوطلب مربوط به گروه علوم تجربی با ۵۹۴ هزار و ۲۵۹ داوطلب است. کمترین تعداد کارت مربوط به گروه هنر با ۱۱۳ هزا و ۷۳۲ کارت است.

 

همچنین بیشترین داوطلب زن مربوط به گروه علوم تجربی و بیشترین داوطلب مرد مربوط به گروه ریاضی و فنی است.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده