تاریخ و ساعت دربی استقلال پرسپولیس-راهبرد معاصر

تاریخ و ساعت دربی استقلال پرسپولیس

دربی استقلال پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران چهارشنبه 5 شهریور ماه برگزار می شود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 August 22
کد خبر: ۵۵۸۹۳

به گزارش راهبرد معاصر دربی استقلال و پرسپولیس در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران چهارشنبه این هفته 5 شهریور ماه برگزاری می شود.

پیش از این سازمان لیگ ساعت برگزاری هفتاد و پنجمین دربی پایتخت را 19:10 دقیقه اعلام کرده بود که بنا برا اعلام امروز زمان این مسابقه ساعت 18 چهارشنبه 5 شهریور خواهد بود.

این مسابقه علرغم درخواست تیم های پرسپولیس و استقلال مبنی بر به تعویق افتادن دربی نیمه نهایی جام حذفی برگزار خواهد. رسانه ها از این موضوع با عنوان توافق مجیدی و گل محمدی برای لغو دربی خبر دادند که البته به سرانجامی نرسید.

باشگاه استقلال با توجه به فشردگی مسابقات، زمان کم برای ارسال لیست آسیایی و همچنین عدم فعالیت در نقل و انتقالات به دلیل درگیر بودن در جام حذفی و همچنین فاصله کم تا آغاز ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواهان تعویق زمان دربی و فینال جام حذفی شد.

باشگاه استقلال چند روز پیش با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواستار تغییر زمان مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی شد که این موضوع مورد موافقت سازمان لیگ قرار نگرفت.

 

استقلالی‌ها در نامه خود درخواست کردند که مسابقات جام حذفی به بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا موکول شود تا بازیکنان این تیم بتوانند برای مسابقات آسیایی استراحت کافی داشته باشند اما در نهایت این موضوع مورد موافقت قرار نگرفت.

مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز طبق جلسه‌ای که با کادر فنی برگزار کردند، متوجه شدند که دغدغه آنها به مانند استقلالی‌هاست و فشردگی مسابقات در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا ممکن است به تیم ضربه بزند. به همین دلیل، آنها نیز خواهان تعویق دربی شدند اما سازمان لیگ آب پاکی روی دست پرسپولیس و استقلال ریخت و اعلام کرد که زمان کافی برای برگزاری نیمه‌نهایی و فینال جام حذفی وجود ندارد. به این ترتیب، دربی نیمه‌نهایی جام حذفی چهارشنبه برگزار خواهد شد.

 

دربی استقلال پرسپولیس

 

جلسه مهم در سازمان لیگ برای دربی

 

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران، چهارشنبه باید به مصاف هم بروند. این در حالی است  که اصحاب رسانه به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌توانستند برای پوشش بازی‌ها به ورزشگاه‌ها بروند، از حضور در این دیدار هم محروم هستند اما شنیدهایم  قرار است روز دوشنبه جلسه‌ای برای حضور اصحاب رسانه در دربی پایتخت برگزار شود تا در نهایت مشخص شود برای این دربی مجموز حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه صادر خواهد شد یا نه! این دیدار قرار است ساعت 19 چهارشنبه هفته جاری در استادیوم آزادی تهران برگزار شود.

 

 ساعت دربی استقلال پرسپولیس

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها قبل از دربی

 

احمد نورالهی، بازیکن خط میانی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با سایپا دچار مصدومیت شد تا اعضای کادرفنی و هواداران نگران غیبت او در دیدار با استقلال شوند.

 

میثم علیپور، عضو کادر پزشکی پرسپولیس در این باره گفت: با کاهش ورم مچ پای این بازیکن، او امروز نیز تحت نظر کادر پزشکی خواهد بود و احتمالا از فردا قادر خواهد بود در تمرینات گروهی حاضر شود.

 

او افزود: دیگر بازیکنان در شرایط بدنی خوبی به سر می‌برند و مشکلی از بابت مصدومیت ندارند.

 

 

تاریخ دربی استقلال پرسپولیس

پرسپولیس بدون یک خارجی تاثیرگذار در دربی!

 

پرسپولیس که در بازی برگشت در دربی سرخابی‌ها در لیگ برتر در آستانه شکست برابر حریف دیرینه‌اش بود، در دقایق پایانی آن دیدار و روی تاثیرگذاری مستقیم آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی خود توانست با گلزنی بشار رسن از شکست گریخته و یک امتیاز حساس را از آن دیدار به دست آورد.

 

حالا در آستانه بازی حساس پرسپولیس در مرحله نیمه‌ نهایی جام حذفی، خبری از آنتونی استوکس مهاجم پرحاشیه و دردساز سرخ‌ها نیست تا پرسپولیس در غیاب آخرین گل‌ساز خود در دربی قبل برای دیدار برابر استقلال در جام حذفی آماده شود.

 

استوکس که در اواسط لیگ نوزدهم به جمع پرسپولیسی‌ها پیوست پس از حضور یکی دو ماه در این تیم به بهانه شیوع بیماری کرونا از ادامه حضور در ایران و شرکت در تمرین پرسپولیس سر باز زد و با دریافت بخش زیادی از مبلغ قراردادش از جمع سرخ‌پوشان جدا شد.

 

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده