ماجرای بیهوش شدن فرماندار آبادان در جلسه با مجلسی‌ها-راهبرد معاصر

ماجرای بیهوش شدن فرماندار آبادان در جلسه با مجلسی‌ها

بیهوش شدن فرماندار آبادان طی جلسه ای که با حضور رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی برگزار شد امروز سوژه رسانه ها شده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 01
کد خبر: ۵۷۱۸۵

به گزارش راهبرد معاصر بیهوش شدن فرماندار آبادان در جلسه امروز وی با مجلسی بر اثر فشار عصبی عنوان شده است. محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 11 شهریور 99 برای بازدید های میدانی به برخی از شهرهای استان خوزستان سفر کرده است. در حاشیه این سفر نشستی با حضور مسئولان استان با رئیس کمیسیون عمران برگزار می شود که فرماندار آبادان هم در آن حضور داشته است. سید زین العابدین موسوی فرماندار آبادان در این نشست که موضوع آن بررسی مشکلات آبادان بود از آبفای خوزستان انتقاد کرده و در حالی که مسائل و مشکلات لاینحل این شهرستان به ویژه آبادان را توضیح می داده بر اثر فشار عصبی از هوش رفته است.

پس از آن فرماندار ویژه آبادان توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی آبادان(ره) منتقل شده است.

 

 

 بیهوش شدن فرماندار آبادان در جلسه با مجلسی‌ها

مدیرروابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در خصوص وضعیت سلامت سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان که در نشست بررسی مشکلات آبادان دقایقی پیش دچار بدحالی ناشی از کار زیاد شد، اعلام نمود:حال عمومی وی رضایت مند است و برای رسیدن به شرایط پایدار سلامتی به بخص CCU این بیمارستان منتقل خواهد شد.

وی  توسط فوریتهای پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد و توسط پزشکان این بیمارستان مورد معالجه اولیه قرار گرفت. نتیجه بررسی پزشکان وضعیت مناسب بدنی وی است. هرچند برای رسیدن به شرایط پایدار  سلامتی مقرر شد فرماندار ویژه آبادان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نفت بستری گردد.

 

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت میدانی از شهرهای استان خوزستان و پیگیری مطالبات مردم روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ از آبادان و خرمشهر بازدید و با تعدادی از مردم این بندر گفت و گو کرد.

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده