زمان و ساعت بازی استقلال تراکتور در فینال جام حذفی-راهبرد معاصر

زمان و ساعت بازی استقلال تراکتور در فینال جام حذفی

سازمان لیگ زمان و ساعت بازی استقلال تراکتور در فینال جام حذفی را مشخص شد. استقلال پس از شکست پرسپولیس در یک بازی حساس راهی فینال شد تا بتواند با شکست تراکتور قهرمان جام حذفی شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 02
کد خبر: ۵۷۲۷۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ سازمان لیک فوتبال ایران زمان و ساعت بازی استقلال تراکتور در فینال جام حذفی را مشخص کرد که بر اساس آن فردا 13 شهریور 99 استقلال به مصاف تراکتورسازی تبریز می رود.  فینال جام حذفی بین استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز روز پنجشنبه ساعت 18:15 در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد برگزار خواهد شد.

 

 بعد از کش و قوس‌های فراوان و حرف و حدیث‌هایی که درباره زمان برگزاری فینال جام حذفی وجود داشت سرانجام سازمان زمان برگزاری این مسابقه را اعلام کرد. به این ترتیب مسابقه فینال حذفی در تاریخ ۱۳ شهریورماه برگزار می‌شود.



مسئولان سازمان لیگ برتر برای برگزاری فینال حذفی منتظر مشورت با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی برای برپایی اردوی این تیم بودند که با لغو مسابقات مقدماتی جام جهانی و موکول آن به سال ۲۰۲۱ زمان برگزاری فینال مشخص شده است.


فینال جام حذفی

 

دیدار‌های نیمه نهایی جام حذفی در تاریخ‌های ۴ و ۵ شهریور با برگزاری دو بازی میان نفت مسجدسلیمان مقابل تراکتور و استقلال مقابل پرسپولیس برگزار می‌شود و برنده این دو مسابقه به فینال می‌روند تا روز ۱۳ شهریور روبه روی یکدیگر قرار بگیرند.

 

محل برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد/ فیلم

 

 

 

گزارش AFC درباره فینال جام حذفی بین استقلال و تراکتور

 

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره فینال جام حذفی بین استقلال و تراکتور تبریز نوشت:

 

« تنها یک بازی از فصل طولانی و منحصر به فرد 2019-20 فوتبال ایران باقی مانده و استقلال و تراکتور روز پنجشنبه در فینال جام حذفی به مصاف هم می‌روند. دو تیم با برتری در نیمه‌نهایی آخر هفته، جایگاه خود را در فینال قطعی کردند. تراکتور موفق شد نفت مسجدسلیمان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد، اما این موفقیت استقلال مقابل پرسپولیس بود که توجهات را به خود جلب کرد. دو تیم تهرانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی، نمایشی عالی و چشم‌نواز ارائه کردند. استقلال پیش از برتری در ضربات حساس پنالتی، بازی را در وقت اضافه 2 - 2 به پایان رساند.

 

تاریخ و ساعت بازی فوتبال استقلال - تراکتور در فینال جام حذفی 99

 

حاشیه یار دوازدهم استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی

 

استقلال و تراکتور فقط یک بازی تا پایان بازی های داخلی فصل 98-99 ایران فاصله دارند که پنجشنبه در شهر مشهد با برگزاری فینال جام حذفی به پایان می رسد.

 

 دیدار حساس استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی می تواند مرهمی بر زخم هواداران 2 تیم باشد. استقلال و تراکتور فصل عجیب و غریبی را پشت سر گذاشتند و 2 تیم رویای قهرمانی در لیگ برتر را در سر داشتند.

 

آرامش نسبی بعد از طوفان رشید!

 

تراکتور فصل را با مصطفی دنیزلی آغاز کرد و حالا سکان هدایت تیم تبریزی در اختیار ساکت الهامی قرار داد، او موفق شد تراکتور را در لیگ برتر به رده چهارم برساند تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده باشد. تراکتور موفق شد با شکست نفت مسجد سلیمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خود را به فینال برساند. قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان رشید مظاهری با مدیران تراکتور به مشکل خورد و الهامی در آن بازی از محمد رضا اخباری استفاده کرد و بعد از آن اعلام کرد گلر تراکتور در بازی فینال هم اخباری خواهد بود. در بازی با نفت مسجد سلیمان رضا اسدی هافبک گلزن تراکتور با 2 خطای هند و دریافت 2 کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد تا دیدار فینال را از دست بدهد، البته رضا شکاری مهاجم تراکتور هم به دلیل مصدومیت فینال را از دست می دهد. مواردی که در بالا خواندید حواشی تراکتور در آستانه فینال است و تراکتور حالا تمرکز خود را روی بازی فینال گذاشته است.

 

وضعیت قرمز در استقلال

 

استقلال در نیمه نهایی جام حذفی موفق شد پرسپولیس را در ضربات پنالتی مغلوب کند. اما چند روز قبل از دربی احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با سفر به ایتالیا پایه گذار یک جنگ تمام عیار درون خانوادگی شد. سعادتمند هدف از سفر به ایتالیا را توافق مالی و تخفیف گرفتن از آندره‌آ استراماچونی دانست اما اخبار حول و حوش این ماجرا چندان باب میل فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نبود و او بعد از پیروزی دربی از سمت خود استعفا داد. سعادتمند روز جمعه با حضور در برنامه ورزش و مردم از برخی مشکلات و اختلاف نظرهایش با مجیدی پرده برداشت و صراحتا اعلام کرد مجیدی در صورت نشستن روی نیمکت استقلال در فینال جام حذفی و قهرمانی، باید نظر مساعد اعضا هیات رییسه و کمیته فنی باشگاه را برای ادامه همکاری جلب کند.

 

استقلال تراکتور

 

مجیدی نامجو مطلق مربی استقلال و وریا غفوری کاپیتان آبی ها بعد از جنگ مجیدی و سعادتمند سعی کردند اوضاع را آرام کنند و مجیدی را متقاعد کردند در بازی فینال روی نیمکت بنشیند اما به نظر می رسد آرامش استقلال در آستانه فینال جام حذفی در بالاترین میزان ممکن به هم ریخته است و فعل و انفعال اخیر فقط به سود تیم رقیب یعنی تراکتور بوده است.

 

باید دید در بازی پنجشنبه شب مجیدی و بازیکنان استقلال تمرکز لازم را برای این مسابقه حساس خواهند داشت یا عملکرد آبی ها تحت تاثیر حواشی اخیر در مجموعه استقلال قرار خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده