بازگشایی حضوری مدارس خوزستان از ۱۵ شهریور منتفی شد-راهبرد معاصر

بازگشایی حضوری مدارس خوزستان از ۱۵ شهریور منتفی شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام مخالفت با بازگشایی مدارس خوزستان به صورت حضوری از نیمه شهریور گفت:این موضوع از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا تصویب و قطعی شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 03
کد خبر: ۵۷۴۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ دکتر فرهاد ابول نژادیان پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: متاسفانه با وجود تلاش شبانه روزی همکاران حوزه بهداشت و درمان شاهد ورود سه شهر بهبهان، امیدیه و آغاجاری به وضعیت قرمز کرونا هستیم، موضوعی که برای کل شهرهای استان زنگ هشدار جدی است تا مردم بیش از پیش رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

 

وی افزود: هم‌اکنون وضعیت کلی استان خوزستان نیز در حالت هشدار است و ما نسبت به عواقب ناشی از پایین آمدن سطح مشارکت مردم در رعایت مسائل بهداشتی به شدت نگران هستیم.

 

ابول نژادیان ادامه داد:از مردم استان خواهشمند هستیم که در رعایت پروتکل های بهداشتی همچون‌ روزهایی که منجر به خروج استان از پیک شد مشارکت داشته باشند، در بیرون از خانه حتما از ماسک استفاده کنند ، فاصله اجتماعی را رعایت کنند و در هیج تجمعی شرکت نکنند.

 

پیش از این قرار بود مدارس خوزستان همزمان با سراسر کشور از ۱۵ شهریور ماه به صورت حضوری دایر شوند.

 

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز چهارشنبه، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۷۸ هزار و ۷۵۲ نفر و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۱ هزار و ۷۹۷ نفر رسید./ ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده