زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تامین اجتماعی ۹۹-راهبرد معاصر

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تامین اجتماعی ۹۹

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تامین اجتماعی ۹۹ امروز 18 شهریور 99 از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شده است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 08
کد خبر: ۵۸۱۷۵

به گزارش راهبرد معاصر زمان دریافت کارت ورود به جلسه تامین اجتماعی ۹۹ امروز 18 شهریور اعلام شده و متقاضایان برای دریافت کارت ورود به جلسه می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی  sanjesh.org   مراجعه کنند. آزمون مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی  روز جمعه 21 شهریور ماه 99 برگزار می شود.

 

منابع آزمون استخدامي سازمان تامین اجتماعی

ثبت‌نام دومین آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی نیز از روز چهارشنبه هشتم مرداد ماه ۹۹ آغاز شد و تا شنبه هجدهم مرداد ادامه یافت.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تامین اجتماعی ۹۹

منابع این آزمون در سه بخش بیمه، درمان و دانش مدیریتی در سایت سازمان تامین اجتماعی (tamin.ir) بارگذاری شده و متقاضیان می‌توانند نسبت به دریافت آنها از طریق سایت سازمان اقدام کنند.

 

 

زمان و شرایط ثبت نام در آزمون استخدامي سازمان تامین اجتماعی

 

شروع ثبتنام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از ۱۳ مرداد: ثبت نام آزمون استخدامی سازمان در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام تامین اجتماعی از ۱۳ مرداد ماه آغاز میشود.داوطلبان صرفاً نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند.

برای اطلاع بیشتر از جزئیات دفترچه منتشر شده میتوانید با شماره 9099071611 تماس حاصل کنید.

 

کارت ورود به جلسه تامین اجتماعی ۹۹

 

شرایط عمومی استخدامي سازمان تامین اجتماعی

1- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

2- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.

3 - دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثرسن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی استخدام.

4- دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و تواناهای لازم برای انجام وظایف و

مسئولیتهای شغل مورد نظر.

5- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم. (ویژه آقایان)

6- داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.

7- نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر.شرایط ثبت نام آزمون استخدامي سازمان تامین اجتماعی 99

8- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

9- داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند. دوستان عزیز توجه داشته باشید که این اطلاعات مربوط به سال های قبل می باشد. در صورت دریافت اطلاعات جدید در همین مقاله به روز رسانی میشود.برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این خصوص مقاله ما را دنبال کنید.شما عزیزی که به دنبال کسب اطلاعات در این مورد هستند می توانند با مطالعه مقاله ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره های زیر با شماره 9099071611 تماس حاصل کنند.

شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان 

-دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر ۳۰دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۴ سال تمام.

سال تمام.

-دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۶ سال تمام.

-دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۲۸ سال تمام.

موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درماندارندگان مدرک تحصیلی دکتری (عمومی و تخصصی)با حداکثر۳۵ سال تمام مدارک تحصیلیدارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۳۰ سال تمام.

وآموزش پزشکی میباشد ملاک عمل خواهد بود.دوستان عزیز توجه داشته باشید که این اطلاعات مربوط به سال های قبل می باشد. در صورت دریافت اطلاعات جدید در همین مقاله به روز رسانی میشود.

 

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده