چرا پول سهام عدالت واریز نمی‌شود؟ + فیلم-راهبرد معاصر

چرا پول سهام عدالت واریز نمی‌شود؟ + فیلم

فروش سهام عدالت از حدود سه ماه پیش آغاز شده است، در حالی که برخی از مشمولان این سهام همچنان نسبت به این موضوع که پول حاصل از فروش سهام هنوز بعد از مدت‌ها واریز نشده یا مبلغ ناچیزی واریز شده است، اعتراض دارند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 17
کد خبر: ۵۹۳۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر در خرداد ماه و باگذشت چند روز از آغاز فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت بود که بیش از نیمی از سهامدارانی که اقدام به فروش سهام خود کرده بودند نسبت به مبلغ واریزی از محل فروش سهام معترض بوده، اعلام می‌کردند مبلغ واریز شده از سوی بانک‌ها به حساب این افراد بابت فروش سهام، کمتر از مبلغ اصلی است.

به دنبال مطرح شدن چنین صحبت‌هایی از سوی سهامداران، «حسین علایی» معاون سازمان خصوصی‌سازی خبر مربوط به خرید ۳۰ درصدی سهام عدالت توسط بانک‌ها با قیمتی کمتر از نرخ تعیین شده را تکذیب و اعلام کرد چنین ادعایی صحت ندارد.

حال با گذشت حدود سه ماه از آغاز فروش سهام عدالت، هنوز هم اعتراضات سهامداران نسبت به عملکرد بانک‌ها جهت واریزی مبلغ فروش سهام عدالت از بین نرفته و اعلام می‌کنند که برخلاف صحبت‌های انجام شده از سوی مسوولان همچنان بعد از گذشت چند ماه، پولی به حساب آنها واریز نشده یا مبلغی کمتر از فروش به حساب آنها واریز شده است.

 

 
 
تجارت نیوز
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
0
.سلام در تاریخ 26شهریور اقدام به فروش 60درصد سهام 532000 در کارگزاری بانک سامان کردم امل هنوز پولی برام نزدن چقدر زمان میبره تا سهام به فروش میشه احتیاج فراوانی به پول اون دارم خواهشمندم پیگیری کنید
تحلیل های برگزیده