خبر ناراحت کننده درباره حقوق برای بازنشستگان تامین اجتماعی +جزییات-راهبرد معاصر

خبر ناراحت کننده درباره حقوق برای بازنشستگان تامین اجتماعی +جزییات

بازنشستگان می‌گویند در مهرماه نیز فیش همسان‌سازی جداگانه صادر شده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 11
کد خبر: ۶۲۵۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، یکی از دغدغه‌های بازنشستگان، الحاق همسان‌سازی به پایه مستمری است؛ چراکه اگر همسان‌سازی به عنوان یک ضریب جداگانه باقی بماند، در سال‌های آتی مشمول ضریب افزایش سالیانه نمی‌شود.

 

علیرغم وعده‌های مکرر سازمان، بازنشستگان تامین اجتماعی می‌گویند در مهرماه بازهم فیش همسان‌سازی و اضافه ترغیب، جداگانه صادر شده است؛ در واقع یک فیش مربوط به مستمری است و فیش دیگر برای همسان‌سازی.



این در حالیست که نمایندگان رسمی بازنشستگان می‌گویند از برج نُه قرار است همسان‌سازی در پایه مستمری ترکیب شود حالا بازنشستگان این دغدغه را دارند که آیا واقعاً این اتفاق می‌افتد یا همچنان همسان‌سازی جدا از مستمری باقی خواهد ماند و سال بعد نیز مشمول افزایش نخواهد شد!

در این میان، بازنشستگان سخت و زیان آور می‌گویند هنوز اصلاحات وعده داده شده، اعمال نشده است. از قرار جلساتی با اعضای کانون عالی بازنشستگان برای تجدیدنظر در فرمول‌های همسان‌سازیِ مستمری بازنشستگان سخت و زیان‌آور برگزار شده اما این جلسات تا امروز به دلیل عدم تامین اعتبار لازم، به مقصود نرسیده است.

بازنشستگان سخت و زیان‌آور می‌گویند: یک ماه از نیمه دوم سال نیز گذشته اما خبری از تجدیدنظر و بازنگری نیست! چه زمانی قرار است این اتفاق بیفتد و آیا مابه‌التفاوت این چندماه –از مردادماه به بعد- به ما پرداخت خواهد شد؟!
منبع : ایلنا

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
چرا انقدر تبعیض متناسب سازی بازنشستگان کشوری رو نگاه برای تامین اجتماعی رو نگاه برای ما گداسازی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
0
0
باباروانیمون کردین بااین اضافه حقوقه دوزاری، بسته دیگه، ازخدابترسید، از آهه مظلوم بترسید، مابازنشسته ها وبازمانده های تامین اجتماعی با فلاکتو خاریو ظلت داریم زندگی میکنیم، بادویست تومن همسانسازی که کردین یه داغ گذاشتین رو دلمون، بابامانونم نمیتونیم بخریم، خداجوابتونوبده،
بازنشسته تامین اجتماعی
Canada
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
ابراز رضایت کانون باز نشستگان تامین اجتماعی از افزایش ۲۶ درصدی باز نشستگان تامین اجتماعی ومستمری بگیران درمقابل ۷۰درصد سایر بازنشستگان لشکری کشوری ودولتی و عدم اعتراض یک اشتباه بزرگ بود که به کام حداکثر بگیران و عدم حمایت از حداقل بگیران شده است
کسانی فرق بین ۲۶ درصد و۷۰ درصد را متوجه نبودند
تحلیل های برگزیده