آغاز پیش فروش سونی اکسپریا ۱ جدیدترین پرچمدار سونی +جزئیات-راهبرد معاصر

آغاز پیش فروش سونی اکسپریا ۱ جدیدترین پرچمدار سونی +جزئیات

به تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده است که از آغاز پیش فروش اکسپریا ۱ - Xperia 1، جدیدترین پرچمدار سونی، در انگلیس خبر می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 09
کد خبر: ۶۳۰۹

به گزارش راهبرد معاصر ، زمانی که سونی در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2019) گوشی جدید خود با نام اکسپریا ۱ - Xperia 1 را معرفی کرد، هیچ توضیحی درباره قیمت و جزئیات فروش این محصول نداد. اما بالاخره این مسئله با انتشار اطلاعات جدید درباره این گوشی رفع و سؤال کاربران جواب داده شد.

 

پیش فروش این دستگاه در انگلیس آغاز شده است و ما هم اکنون قیمت این پرچمدار شرکت سونی را می‌دانیم. هزینه اکسپریا ۱ با داشتن ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۸۴۹ پوند است.

 

سونی به برتری دستگاه فوق‌العاده خود ایمان دارد. این تلفن هوشمند دارای سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است. همچنین صفحه نمایش 4K OLED آن با نام CinemaWide دارای نسبت ۲۱: ۹ است و صدای این دستگاه Dolby Atmos است. درضمن اکسپریا ۱ دارای پردازنده Snapdragon 855 و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری است و از قابلیت USB-PD پشتیبانی می‌کند. محافظ صفحه Gorilla Glass 6 هم در جلو و هم در پشت این دستگاه قرار دارد.

 

این دستگاه در رنگ‌های مشکی، بنفش، طوسی و سفید عرضه می‌شود. البته فروش آن در خرده فروشی‌ها از ماه مه شروع خواهد شد. اکسپریا ۱ با یک سیم کارت رایگان، آنلاک شده و همراه ۲۴ ماه گارانتی فروخته خواهد شد. بسیاری این دستگاه را جهشی بزرگ برای گوشی‌های هوشمند اکسپریا می‌دانند. دلیل آن هم ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار خوب این دستگاه است.

 

همان طور که پیش‌تر گفتیم، اکسپریا ۱ دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 4K است. این کیفیت در یک نمایشگر OLED برای اولین بار است که در گوشی‌های سری اکسپریا سونی دیده‌ می‌شود. در ضمن نباید این مسئله را فراموش کنیم که این گوشی اولین محصول شرکت سونی است که در آن از دوربین سه‌گانه استفاده شده است.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار