بازار بورس سبز می شود؟-راهبرد معاصر

بازار بورس سبز می شود؟

بهروز خدارحمی اعتقاد دارد وضعیت فعلی بازار ناشی از رفتارهای هیجانی است و به مرور بازار نسبت به صورت‌های مالی منتشره واکنش نشان خواهد داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 07
کد خبر: ۶۵۸۹۵

به گزارش راهبرد معاصر بهروز خدارحمی مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات با بیان اینکه بازار در حال حاضر بازار در گیجی به سر می‌برد به خبرنگار صدای بورس گفت: امروز شاهد بودیم سهم‌هایی که از محل کاهش ارزش دلار منتفع می‌شوند کاهش قیمت داشتند و این نشانه رفتار هیجانی فعالان بازار است. 

خدارحمی در مورد دلایل رشد قیمت یک سهم بیان کرد: ما همیشه به دو دلیل شاهد رشد قیمت یک سهم هستیم، یکی به خاطر عملکرد مثبت آن شرکت و دیگری به دلیل رشد قیمت ارز که باعث می‌شود سهام شرکت ها هم خود را نسبت به آن تعدیل کنند. این نوسانات در قیمت ارز همیشگی نیست و اغلب هرچند سال یکبار و به خاطر شرایط سیاسی اتفاق می افتد. در حال حاضر قیمت سهام شرکت‌ها خود را تعدیل کردند اما کماکان شاهد رفتار هیجانی هستیم که احتمال می‌دهم تا چند روز دیگر پایان یابد.

خدارحمی در مورد روند بازار سرمایه طی روزهای آینده گفت: با پایان یافتن هیجان‌های سهامداران، توجه آن‌ها به گزارشات و صورت‌های مالی شرکت‌ها جلب می‌شود. در حال حاضر شرکت‌ها عملکرد مناسبی داشتند و خیلی زود راه خود را پیدا می‌کنند که  به نظر می‌رسد بازار در روزهای آینده به مدار مثبت بازگردد.

صدای بورس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده