ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز شنبه ۸ اذر ۹۹+ جدول-راهبرد معاصر

ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز شنبه ۸ اذر ۹۹+ جدول

ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز شنبه ۸ آذر ۹۹ اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 28
کد خبر: ۶۸۴۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ بر اساس اعلام ارزش سهام عدالت و دارایکم  امروز شنبه ۸ آذر ۹۹ شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۲۳ هزار واحدی (معادل ۱.۷درصد رشد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد قرار گرفت و به فاصله ۱۰ هزار واحدی از کانال ۱.۴ میلیون واحد رسید.

 

بازار امروز شنبه (۸ آذر ماه) در اولین روز معاملاتی هفته، کار خود را با روندی متعادل و مثبت و با صعود ۷ هزار و ۱۰۰ واحدی آغاز کرد، البته در دقایقی شاهد افزایش عرضه‌ها نیز بودیم و با افت سهام شرکت‌های گروه خودرو روبرو شدیم؛ اما افزایش تقاضا در گروه‌های کوچک و بزرگ دیگر بازار منجر به مثبت شدن شاخص شد و در نهایت شاخص کل با ۲۳ هزار و ۵۴۸ واحد مثبت (۱.۷۲درصد مثبت) در کانال یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد به کار خود پایان داد. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۶۳۹۸ واحد در محدوده ۴۰۱ هزار و ۵۲۹ واحد قرار گرفت.

 

امروز نمادهای فارس، فولاد، فملی، شپنا، تاپیکو و شتران بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند و نمادهای خودرو، خساپا، ‌وبصادر بیشترین تاثیر منفی را داشتند.


نمادهای شستا، خودرو، وتجارت، فملی، خساپا، فولاد و شپنا امروز نمادهای پر تراکنش بودند.

 

ارزش پرتفوی سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در پایان معاملات امروز به دنبال رشد معاملات بورس در مسیر صعودی قرار گرفت.

 

ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز شنبه ۸ اذر ۹۹+ جدول

 

ارزش سهام عدالت  امروز شنبه 8 آذر 99

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته ۲.۳ درصد (۲۵۴ هزار و ۳۶۳ تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۹۴۶ تومان رسید.

 

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۱۶۷ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز شنبه ۸ اذر ۹۹+ جدول

 

ارزش دارایکم  امروز 8 آذر 99 چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افت ۰.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۴۷۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون ۸۹۵ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۹۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۹ هزار و ۲۲۹ تومان معامله شد.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
سهام منو فروختم چرا پولش را دولت واریز نمیکند احتیاج دارم
تحلیل های برگزیده