تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس سپاهان-راهبرد معاصر

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس سپاهان

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس سپاهان اعلام شد و این بازی معوقه سه شنبه هفته جاری برگزار می شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 03
کد خبر: ۷۲۸۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس سپاهان برای بازی معوقه در هفته هفتم لیگ برتر سه شنبه 16 دی ماه ساعت 16:30 برگزار می شود.

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس سپاهان

جزئیات بازی پرسپولیس سپاهان

دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، معوقه از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) روز سه‌شنبه هفته جاری از ساعت 16 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

پرسپولیس با شش بازی، 2 برد، 4 مساوی، 6 گل زده، 2 گل خورده، تفاضل 4+ و 10 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

 

سپاهان با 8 بازی، 4 برد، 2 مساوی، 2 باخت، 14 گل زده، 11 گل خورده، تفاضل 3+ و 14 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

 

مدافع پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد

تیم فوتبال پرسپولیس امروز دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال را مقابل ذوب‌آهن اصفهان برگزار کرد که با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

سرخپوشان پایتخت در حالی به تساوی مقابل میهمان اصفهانی خود تن دادند که سعید آقایی مدافع چپ این تیم با دریافت کارت قرمز، از حضور در بازی بعدی پرسپولیس مقابل سپاهان محروم شد؛ بنابراین یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم چاره‌ای جز تغییر در دفاع چپ خود برای دیدار با یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر ایران ندارد.

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس سپاهان

اعلام غایبان سپاهان برای بازی با پرسپولیس

رسول نویدکیا کاپیتان اول سپاهان و رضا دهقانی بازیکن جوان زردپوشان به علت مصدومیت در این سفر همراه تیم نیستند.

 

تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز سه شنبه شانزدهم دی بازی معوقه هفته هفتم لیگ برتر را مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.

 

به همین خاطر شاگردان نویدکیا امشب وارد تهران می‌شوند و آخرین جلسه تمرینی پیش از این بازی را نیز فردا در زمین سایپا پشت سر می‌گذارند.

 

رسول نویدکیا کاپیتان اول سپاهان و رضا دهقانی بازیکن جوان زردپوشان به علت مصدومیت در این سفر همراه تیم نیستند. بقیه بازیکنان مشکلی برای حضور در این بازی ندارند.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسیه طلا
Germany
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
اگه میشه بازی پرسپلیس رو زود تر پخش کنین
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
آین دیدارهمیشه با هیجان و دیدنی بوده است امیدمرودامروزهم یک بازی زیبا ناجوانمردانه ببینیم ولذت ببریم آیا این بازی آخرین باژی معوقه پرسپولیس خواهدبود.
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار