خبر مهم از رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر

خبر مهم از رتبه بندی معلمان

سخنگوی کمیسیون آموزش معتقدم که باید در رتبه بندی معلمان سوابق و پایه‌های پژوهشی در نظر گرفته شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 March 23
کد خبر: ۸۱۵۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اینکه در کمیسیون به دنبال اجرایی شدن رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ هستیم، گفت: دولت اصرار داشت که بحث رتبه بندی معلمان را اجراکرده است اما این موضوع محقق نشده و تنها حقوق معلمان در سال گذشته درصدی اضافه شده بود.

 

وی با بیان اینکه طبق سند تحول بنیادین باید معلمان بر اساس سابقه عملکرد رتبه‌بندی شوند، ادامه داد: اجرای این طرح سازوکار‌های مشخصی دارد که آموزش و پرورش باید آن‌ها را فراهم کند، البته در این راستا در کمیسیون جلساتی را با مسئولان این وزارتخانه داشتیم.

 

نماینده همدان در مجلس با تاکید بر اینکه در رتبه بندی باید سوابق و پایه‌های پژوهشی معلمان نیز در نظر گرفته شود که این موضوع در آموزش و پرورش تاکنون اجرایی نشده است، افزود: یکی از موضوعاتی که بر اساس سند تحول بنیادین باید اجرا شود بحث رتبه بندی معلمان است.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام اینکه در کمیسیون به دنبال اجرایی شدن رتبه بندی معلمان هستیم، اظهار کرد: بر اساس سند تحول بنیادین از آموزش و پرورش خواسته ایم که هرچه سریعتر بحث رتبه بندی را اجرا کند، البته نمایندگان طرحی در این زمینه تدوین کرده بودند و دولت نیز اخیراً طرحی را به همین منظور به مجلس ارائه کرده که ممکن است این طرح با لایحه را با یکدیگر ادغام کنیم./باشگاه خبرنگاران 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خدماتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
0
0
خدا قوت وزیر خوب شبانه روز به دنبال رتبه بندی معلمان هستی یه نفسی تازه کن .برای نیروهای خدماتی هم در داخل وزارت کسی هست ،یه ندا بدهید به دنبال افزایش باشد حقوق خدماتی سرایدارو خدمتگزار فقط پول نون.ما از تمام وزارتخانه ها در خواست پیگیری داریم چون وزیر که میگه سرایداران مدارس با ما نیست .احتمالا با سازمان آب .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
0
0
با سلام سابقه و تجربه معلم مهم ترین ابزار برای رتبه بندی باشد مثلا معلمی که بیست سال سابقه دارد دیگر چه معنی دارد برای افزایش حقوق یا رتبه بندی امتحان یا بدهد چون تجربه معلم در سر کلاس مهم است حالا چند امتحان هم بدهد آیا در سر کلاس چیزی که تاثیر داشته باشد وجود دارد یا نه ؟ اول استخدام باید آموزش ومدارک و..... را در نظر بگیریم ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
0
0
خدا لعنتون کنه چرا کاری که انجام نداده اید را رسانه ای کرده اید ؟
فرهنگی بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
0
0
خجالت بکشید دروغ نگید. حق ازدواج اولاد سال قبل98مارا خوردید .
تحلیل های برگزیده