کرونا سعید آقایی تایید شد-راهبرد معاصر

کرونا سعید آقایی تایید شد

خبر کرونا سعید آقایی بازیکن محبوب تیم پرسپولی تائید شد. آخرین وضعیت کرونا سعید آقایی را از زبان پزشک این بازیکن بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 April 11
کد خبر: ۸۳۴۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ خبر کرونا سعید آقایی بازیکن محبوب تیم پرسپولیس تائید شد. با مثبت شدن تست کرونای سعید آقایی این بازیکن کلیدی از همراهی تیم اش در لیگ قهرمانان آسیا در سفر به هند محروم شد. جزئیات بیشتر از آخرین وضعیت جسمانی سعید آقایی پس از ابتلا به کرونا را در زیر بخوانید.

 

 دکتر علیرضا حقیقت درباره شرایط پزشکی تیم قبل از اعزام تیم به هند گفت: همه کارها طبق روال فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا که مثل امسال در زمان شیوع کرونا برگزار شد انجام شده و در هماهنگی با AFC دو مرحله تست از بازیکنان قبل از اعزام به عمل آمد.

 

او ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع پیش از بازی با نساجی هم تست کرونا از همه اعضای تیم گرفته شد که نتیجه تمام تست‌ها منفی بود.

 

کرونا سعید آقایی تایید شد

 

دکتر حقیقت گفت: در اولین تمرین بعد از بازی با نساجی مجددا از همه اعضای تیم تست گرفته شد که با توجه به مثبت شدن تست سعید آقایی، او از جمعه شب به قرنطینه رفته و در حال حاضر زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمان خود را طی می‌کند. لازم به ذکر است که به غیر از آقایی تست کرونای همه اعضای تیم منفی بوده و تست مجددی به محض ورود به هند در فرودگاه گوا به عمل خواهد آمد.

 

کرونا سعید آقایی

 

پزشک پرسپولیس گفت: اعضای پرسپولیس در تمام طول شیوع ویروس کرونا تمهیدات بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی، الزام استفاده از ماسک، هتلینگ و استفاده از دو دستگاه اتوبوس برای حفاظت از تیم، ضدعفونی همه وسایل در تمرین و بازی، نظارت به تغذیه اعضای تیم و تهیه غذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به جدی‌ترین شکل ممکن رعایت کرده‌اند و نظارت دقیقی روی این موضوع وجود داشته است. در طول برگزاری بازی‌ها در هند نیز این نظارت به بالاترین حد ممکن می‌رسد.

 

چکیده ای از بیوگرافی سعید آقایی

 

نام کامل: سعید آقایی

متولد: ۲۰ بهمن ۱۳۷۳

محل تولد: تبریز، ایران

قد: ۱٫۸۴ متر( ۶ فوت ۱⁄۲ اینچ)

پست: دفاع چپ

 

بیوگرافی سعید آقایی

 

سعید آقایی آغاز فوتبال آقایی از شهر تبریز شروع گردید و او در ۱۴ سالگی به آکادمی باشگاه تراکتورسازی پیوست. از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۱ در دو سطح نوجوانان و جوانان برای تراکتور بازي کرد. زمانی آقایی توانست وارد تیم بزرگسالان شود که به تیم گسترش فولاد تبریز پیوست و آغاز بازي او در لیگ برتر با همین باشگاه رقم خورد.

 

تابستان ۱۳۹۶ سال ورود آقایی به جمع زرد پوشان اصفهانی بود. آن گونه که گفته می شود مبلغ قرارداد وی بسیار بالا بوده و این مدافع چپ بعد از درخشش در فوتبال تبریز، مشتریان زيادي داشت.

 

آقایی در خرداد ماه ۱۳۹۵ به وسیله کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت گردید و دو بازي رسمی ملی انجام داد.

 

سعید آقایی در سطح نوجوانان و جوانان برای تیم ملی ایران بازي نموده و در مسیر رسیدن به المپیک ۲۰۱۶ ریو هم عضو ثابت تیم ملی امید زیر ۲۲ سال بود.

 

تست کرونا سعید آقایی

 

محرومیت سعید آقایی

 

یکی از حاشیه های عجیبی که آقایی برای سپاهان ایجاد کرد، کبوتر معروفی بود که در مصاف با پرسپولیس حاشيه ساز گردید! او عکسی از کبوتری با لنگ را در صفحه شخصی اش منتشر کرد و این حرکت آقایی برای وی و سپاهان گران تمام شد و مورد حمله منتقدان قرار گرفتند. کمیته انضباطی دستور موقت مبنی بر محرومیت او را صادر کرد.

 

افتخارات سعید اقایی

 

 

ازدواج سعید آقایی

 

از ازدواج سعید آقایی اطلاعی در دست نیست.

 

افتخارات سعید آقایی

 

باشگاهی

  • سپاهان
  • - لیگ برتر خلیج فارس:نائب قهرمان ۹۸–۱۳۹۷

    تراکتورسازی

    - لیگ برتر خلیج فارس:نائب قهرمان ۹۴–۱۳۹۳

    - جام حذفی:قهرمان ۹۳–۱۳۹۲ و نائب قهرمان ۹۶–۱۳۹۵

    - ديگر:قهرمان جام شهدا ۱۳۹۳

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده