ساعت بازی پرسپولیس گوای هند+ ترکیب دو تیم-راهبرد معاصر

ساعت بازی پرسپولیس گوای هند+ ترکیب دو تیم

ساعت بازی پرسپولیس گوای هند مشخص شد و پرسپولیس تهران امشب ساعت ۲۱:۳۰ در قالب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف گوا هند می‌رود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 April 20
کد خبر: ۸۴۵۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ پرسپولیس تهران در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف گوا هندوستان می رود. سرخ پوشان دو بازی قبل خود را با برد پشت سر گذاشتند. کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ و زمان بازی پرسپولیس و گوا در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد. ساعت بازی پرسپولیس گوا 21 و 30 دقیقه امشب 31 فروردین ماه خواهد بود. این بازی از شبکه سه سیما برای شما دوستداران فوتبال پخش خواهد شد. 

 

پرسپولیس و گوا بازی بعدی سرخپوشان است. شاگردان یحیی گل محمدی پس از پیروزی مقابل الریان قطر حالا صدرنشین گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا 2021 هستند.

 

زمان بازی بعدی پرسپولیس در آسیا

 

مطابق اعلام ای اف سی دو تیم پرسپولیس ایران و گوا هند در تاریخ سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ به مصاف هم خواهند رفت.

 

بازی پرسپولیس و گوا ساعت ۲۱:۳۰ روز سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در شهر گوای هند برگزار خواهد شد.

 

ساعت بازی پرسپولیس گوا

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با گوا

 

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی ترابی و شهریار مغانلو

 

یحیی گل محمدی سرمربی این تیم در حالی تیمش را برای بازی با گوا هند آماده می‌کند که تجربه خود و شاگردانش بیشتر از گذشته شده است.

 

عبور از ۲۰ برای یحیی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با الریان قطر برای بیستمین بار در دیدار قبلی این تیم مقابل الریان قطر طعم مربیگری در لیگ قهرمانان آسیا را چشید. او که نخستین حضورش را در سال ۲۰۱۶ تجربه کرد پس از گذشت پنج سال به عدد ۲۰ رسید تا جز مربیان باتجربه این رقابت‌ها محسوب شود. او در بازی با گوا هند چهاردهمین بار پرسپولیس را در آسیا هدایت خواهد کرد.

 

دایی پرسپولیسی‌ها از سد بیرانوند گذشت

کمال کامیابی‌نیا با حضور در ترکیب پرسپولیس مقابل الریان قطر برای سی و سومین بار پیراهن این تیم را بر تن کرد تا سومین بازیکن قدیمی این تیم در لیگ قهرمانان لقب بگیرد. هم تیمی‌های کمال که او را در تیم با لقب «دایی» صدا می‌زنند در تمرین این تیم امیدوار بودند کامیابی‌نیا حداقل به چهلمین بازی‌اش با پیراهن پرسپولیس در همین فصل از مسابقات برسد. حضوری که باید با صعود سرخ‌ها به فینال رقابت‌ها نیز همراه باشد.

 

ترکیب پرسپولیس در بازی با گوا

 

شهریار دنبال شماره ۳!

شهریار مغانلو در بازی با الریان قطر دو گل زد تا در دومین حضور خود در لیگ قهرمانان میانگین یک گل زده در هر بازی را ایجاد کند. مغانلو برای اینکه آمار خود را حفظ کند دنبال زدن سومین گل در سومین دیدار تیمش در لیگ قهرمانان فصل جاری است.

 

لک به فکر نیم!

حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون ۱۰ بار در چارچوب دروازه پرسپولیس در آسیا ایستاده است و تنها پنج گل دریافت کرده است. آماری قابل قبول از سوی دروازه بانی که به تازگی طعم حضور مجدد در اردوهای تیم ملی ایران را نیز تجربه کرده است. او در یازدهمین بازی خود در دروازه سرخ‌ها دنبال بهبود این آمار است.

 

ترابی دنبال Assist Man

مهدی ترابی پنجمین پاس گل خود را با پیراهن پرسپولیس در بازی‌های باشگاه‌های آسیا مقابل الریان قطر داد تا کمال کامیابی‌نیا گل اول این تیم را به ثمر برساند. عملکردی که سبب شد تا ترابی پنجمین پاس گل خود را برای پرسپولیس در این رقابت‌ها بدهد و از این لحاظ اسمش در کنار علی علیپور مهاجم پیشین این تیم قرار بگیرد. ترابی به دلیل سبقت از علیپور در بازی گوا هند است تا نشان دهد بازگشت او به پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی بی دلیل نبوده است.

 

داور بازی پرسپولیس - گوا

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا، اسامی داوران دیدار سوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در گروه E بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و گوا هند را اعلام کرد.

 

هنا هتاب (داور وسط از سوریه)، علی احمد (کمک داور اول از سوریه)، عبدالهادی الانزی (کمک داور دوم از کویت) و احمد علالی (داور چهارم از کویت)، الیم آریفوف (ناظر بازی از ازبکستان) و نیمال ویکراماتونگا (ناظر داوری از سریلانکا)، برای این دیدار معرفی شدند.

 

دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس ایران و گوا هند، سه‌شنبه شب از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در هند برگزار خواهد شد.

 

سورپرایز یحیی در دیدار گوا

 

۳ مهره کلیدی پرسپولیس در آستانه دیدار با گوا

 

گوا آغازی هیجان‌انگیز در لیگ قهرمانان داشت و از هر دو بازی اول خود امتیاز گرفت. این تیم که در رتبه دوم جدول گروه E ایستاده، با قهرمان لیگ حرفه‌ای ایران و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ روبرو می‌شود. صدرنشین گروه E که توسط مدافع پیشین تیم ملی ایران یعنی یحیی گل‌محمدی هدایت می‌شود، با ۴۱ امتیاز صدرنشین لیگ ایران است.

 

در آستانه دیدار گوا با غول‌های ایران، «گل» نگاهی به سه بازیکن کلیدی پرسپولیس ایران می‌اندازد:

 

جلال حسینی

این بازیکن از سال ۲۰۱۶، بخش جدایی‌ناپذیر پرسپولیس به شمار می‌رود و با ۱۱۵ بازی ملی، از این حیث در رده چهارمین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران قرار دارد. این مدافع در ۳۹ سالگی، هنوز با قدرت پیش می‌رود و مانند یک ستون در دفاع پرسپولیس است. حسینی تاکنون چهار گل در لیگ ایران به ثمر رسانده و تنها گل تیمش را مقابل الوحده وارد دروازه این تیم کرد.

 

احمد نوراللهی

بازیکن تیم ملی ایران با زدن شش گل در ۱۹ مسابقه، بهترین گلزن این تیم در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ حرفه‌ای ایران است.

 

مهدی ترابی


هافبک ۲۶ ساله تیم ملی ایران با ۱۱ گل، دومین گلزن برتر پرسپولیس در فصل ۲۰-۲۰۱۹ بود. این بازیکن ابتدای این فصل به قطر رفت که به‌خاطر مصدومیت، فرصت چندانی برای بازی در تیم العربی پیدا نکرد. ترابی مقابل الریان یک پاس گل داد و در سه مسابقه خود در لیگ ایران با پیراهن پرسپولیس، یک بار گلزنی کرده است.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
پرسپولیس میباخه
استقلال پیروز
گوا هنو پیروز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
0
خفنی



تحلیل های برگزیده