ادعای جدید ریحانه پارسا درخصوص پیشنهادات بی‌شرمانه به وی-راهبرد معاصر

ادعای جدید ریحانه پارسا درخصوص پیشنهادات بی‌شرمانه به وی

ادعا‌های اخیر ریحانه پارسا، البته محل تردید بسیاری دارد، اما قبل از این بار‌ها و بار‌ها بازیگران سینما از فضای مبهم و پیشنهادات بی‌شرمانه در پشت دوربین گفته‌اند، در ایران البته معمولا افشاگری‌ها بدون اسم می‌ماند، برخلاف هالیوود که خیلی روشن و شفاف پای طرفین وسط می‌آید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 April 26
کد خبر: ۸۵۳۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ ادعا‌های اخیر ریحانه پارسا، البته محل تردید بسیاری دارد، اما قبل از این بار‌ها و بار‌ها بازیگران سینما از فضای مبهم و پیشنهادات بی‌شرمانه در پشت دوربین گفته‌اند، در ایران البته معمولا افشاگری‌ها بدون اسم می‌ماند، برخلاف هالیوود که خیلی روشن و شفاف پای طرفین وسط می‌آید.

در چند روز گذشته ریحانه پارسا در شبکه‌های اجتماعی از تجربیات تلخ آزار جنسی‌اش گفت و نام کارگردان شناخته‌شده‌ای نیز مطرح شد. صحت این ماجرا‌ها باید از جانب مراجع قضایی بررسی شود، گو این که هاتف علیمردانی (کارگردان سینما) دیروز طی صحبت‌های خواست که حرمت اسم افراد حفظ شود، منظور او سیاوش اسعدی (کارگردانی که از سمت ریحانه پارسا متهم شده) بود، کارگردانی که با فیلم موفق «درخونگاه» به سبک سینمایی خاصی رسیده و البته سابقا همسر «نورا هاشمی» دخترِ مهدی هاشمی و گلاب آدینه هم بوده، اصلا یکی از نقاط تاریک ماجرا، حمله زامبی‌های مجازی به «نورا» بوده! خیلی بی‌ربط و نابهنگام!

البته یک‌سرِ این ماجرا‌ها به جنبش «می‌تو» ربط پیدا می‌کند و سرِ دیگر ماجرا هم به شهرت‌طلبیِ احتمالی آدمی مثل ریحانه پارسا، اما در هر صورت نمی‌شود قضاوت کرد و کار را باید به محاکم نظارتی سپرد. این مطلب نگاهی به ماجرا‌های جنجالی پشت دوربین دارد، جایی که شهوت، آبرو را بر باد می‌دهد. بخش‌هایی از این مطلب از «ویجیاتو» برداشته شده.
 
 
/برترینها
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده