زمان واریز سود سهام عدالت اردیبهشت ۱۴۰۰+ مبلغ سود مرحله دوم چقدر است؟-راهبرد معاصر

زمان واریز سود سهام عدالت اردیبهشت ۱۴۰۰+ مبلغ سود مرحله دوم چقدر است؟

حسین فهیمی درباره زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مرحله دوم اردیبهشت ۱۴۰۰ توضیح داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 09
کد خبر: ۸۷۱۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛

سود سهام عدالت مرحله دوم در روزهای پایانی ماه رمضان به حساب سهامداران ریخته می شود. حسین فهیمی درباره جزئیات بیشتر از زمان واریز سود سهام عدالت مرحله دوم را تشریح کرد. مرحله اول سود سهام عدالت چند روز مانده به نوروز در اسفند سال گذشته پرداخت شد، مبلغ واریزی ۵۰ درصد از کل مبلغ سود بود. قرار بود مرحله دوم آن نیز قبل از ماه رمضان واریز شود اما عملی نشد. در ادامه تاریخ و زمان دقیق مرحله دوم سود سهام عدالت، مبلغ سود سهام عدالت، ارزش امروز سهام عدالت 500 هزارتومانی و یک میلیونی را در سامانه استعلام با هم می خوانیم.

 

مدیران شرکت سپرده گذاری مرکزی در خصوص علت این تاخیر می‌گویند که شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت باید پول را واریز کنند. این تاخیر شرکت‌ها در واریز سود در حدی بود که مدیر عامل این شرکت اعلام کرد که هنوز پنج شرکت سود سهام‌داران را واریز نکرده‌اند، فرصت این شرکت‌ها تمام شده است و اگر واریز نکنند اسامی آن‌ها اعلام عمومی خواهد شد.

 

زمان واریز سود سهام عدالت

 

فهیمی دیروز نیز گفته بود که مرحله دوم سود سهام عدالت به زودی واریز می‌شود؛ پیگیری‌ها نشان می‌دهد که قرار است این سود در شب عید فطر به حساب سهامداران واریز شود.

 

مبلغ واریزی سود سهام عدالت

 

مبلغ این واریزی نیز همانند واریزی قبلی برای سهام یک میلیون تومانی، ۱۸۶ هزار تومان؛ سهام ۵۳۲ هزار تومانی، ۹۹ هزار تومان؛ سهام ۴۹۲ هزار تومانی، ۹۱ هزار تومان و سهام ۴۵۲ هزار تومانی، ۸۴ هزار تومان است.

 

عید فطر دو روز پایانی هفته یعنی پنجشبنه ۲۳ و جمعه ۲۴ اردیبهشت است که احتمالا این واریزی یکی از این روزها انجام شود.

 

زمان واریز سود سهام عدالت اردیبهشت ۱۴۰۰

 

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟


در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۴۴۴ تومان رسید که نسبت به دیروز ۲.۲ درصد معادل ۱۷۰ هزار و ۷۹ تومان کاهش داشت.


با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۲۶۶ تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟

 

ارزش دارایکم چقدر شد؟


قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۲۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۱۷۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۷۴ تومان معامله شد.

 

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟

 
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
غلامرضاکرمعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
سود سهام عدالت ما واریز نشده باید چکار کنم
تحلیل های برگزیده