قیمت طلا ،سکه و دلار امروز 2 اردیبهشت 1398-راهبرد معاصر

قیمت طلا ،سکه و دلار امروز 2 اردیبهشت 1398

قیمت دلار در بازار امروز تهران به ۱۳,۸۳۰ (سیزده هزار و هشتصد و سی) تومان رسید و سکه هم ۴,۸۶۰,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و شصت هزار) تومان شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 22
کد خبر: ۹۱۴۳

به گزارش راهبرد معاصر ،قیمت دلار در بازار امروز تهران، مانند 2 روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار امروز تهران، که 2 روز پیش تا 13,680 (سیزده هزار و ششصد و هشتاد ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه 02 اردیبهشت 1398 مصادف با 22 آوریل 2019 - با رشد 1.08 درصدی به 13,830 (سیزده هزار و هشتصد و سی ) تومان رسید.


قیمت دلار در صرافی

قیمت امروز دلار در صرافی مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار که روز قبل تا ۱۳,۵۵۹ (سیزده هزار و پانصد و پنجاه و نه ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ مصادف با ۲۲ آوریل ۲۰۱۹ - با رشد ۰.۷۱ درصدی به ۱۳,۶۵۶ (سیزده هزار و ششصد و پنجاه و شش ) تومان رسید.


قیمت یورو امروز

یورو امروز با افزایش ۰.۸۵ درصدی، از ۱۵,۴۵۲ (پانزده هزار و چهارصد و پنجاه و دو ) تومان به ۱۵,۵۸۶ (پانزده هزار و پانصد و هشتاد و شش ) تومان رسید.


قیمت سایر ارزها

قیمت درهم امارات امروز ۳,۷۰۸ (سه هزار و هفتصد و هشت ) تومان، لیر ترکیه ۲,۳۳۳ (دو هزار و سیصد و سی و سه ) تومان، رینگیت مالزی ۳,۲۹۴ (سه هزار و دویست و نود و چهار ) تومان، بات تایلند ۴۲۸ (چهارصد و بیست و هشت ) تومان، درام ارمنستان ۲۸ (بیست و هشت) تومان و لاری گرجستان ۵,۰۳۱ (پنج هزار و سی و یک ) تومان شد.


قیمت گرم طلا ۱۸ عیار و 24 عیار

قیمت امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۴۲۷,۳۰۰ (چهارصد و بیست و هفت هزار و سیصد ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ مصادف با ۲۲ آوریل ۲۰۱۹ - با رشد ۱.۵۴ درصدی به ۴۳۴,۰۰۰ (چهارصد و سی و چهار هزار) تومان رسید.

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۱.۵۳ درصدی، از ۵۶۹,۸۰۰ (پانصد و شصت و نه هزار و هشتصد ) تومان به ۵۷۸,۷۰۰ (پانصد و هفتاد و هشت هزار و هفتصد ) تومان رسید.


قیمت سکه بهار آزادی و امامی

امروز سکه بهار آزادی برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۴,۵۹۵,۰۰۰ (چهار میلیون و پانصد و نود و پنج هزار) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ مصادف با ۲۲ آوریل ۲۰۱۹ - با رشد ۲.۱۲ درصدی به ۴,۶۹۵,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و نود و پنج هزار) تومان رسید.

سکه امامی، امروز به ۴,۸۱۹,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و نوزده هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۶۸ درصدی داشت.


آخرین نرخ ربع سکه

در بازار امروز ربع سکه نسبت به ۲ روز پیش، با ۵۰۰۰۰ تومان کاهش، ۱,۶۶۹,۰۰۰ (یک میلیون و ششصد و شصت و نه هزار) تومان نرخ گذاری شد.


قیمت مثقال طلا امروز

هر مثقال طلا امروز با افزایش ۱.۷۵ درصدی، از ۱,۸۵۱,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و پنجاه و یک هزار) تومان به ۱,۸۸۴,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و هشتاد و چهار هزار) تومان رسید.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده