قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ + جدول-راهبرد معاصر
قیمت ارز امروز.

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

قیمت دلار در بازار امروز دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ اعلام شد و هر دلار به قیمت ۲۴ هزار تومان فروخته شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 15
کد خبر: ۹۱۶۹۴

گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ افزایشی بود و قیمت دلار ارز و یورو در صرافی‌ها نیز کاهش یافت. هر دلار به قیمت ۲۴ هزار تومان به فروش رسید و یورو نیز روند افزایشی داشت و هر یورو در بازار آزاد امروز ۲۵ خرداد به قیمت ۲۹ هزار و 150 تومان فروخته شد. در ادامه جدول قیمت ارز دلار یورو، تغییرات قیمت دلار در روز گذشته و امروز را خواهیم آورد.

 

لازم به ذکر است که نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

 

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز 24 خرداد 1400

در بازار ارز روز گذشته قیمت دلار ۲۳ هزار و ۹۵۰ تومان، قیمت یورو ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است.

 

نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان، قیمت دلار به مرز ۲۶ هزار تومان هم رسیده بود، اما انتشار خبر‌های مربوط به مذاکرات هسته‌ای و ... باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.

 

به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می‌شود، نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و ... قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی‌تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال ۲۳-۲۲ هزار تومان جا خوش می‌کند.

 

در صرافی‌های بانکی قیمت دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۳ هزار و ۵۷۴ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۳ هزار و ۱۰۷ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۸ هزار و ۷۸۵ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۲۱۵ تومان اعلام شده است.

 

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز 25 خرداد 1400

قیمت بازار آزاد دلار، یورو، پوند و سایر ارز‌ها امروز سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. این قیمت ها، نرخ واقعی فروش ارز توسط صرافان است و با قیمت‌های رسمی ارز سهمیه‌ای تفاوت دارد. ارز سهمیه‌ای ارزی است که هر فرد می‌تواند سالانه ۲۰۰۰ یورو (یا معادل آن) را از صرافی ملی دریافت کند. سهمیه‌ای که هر سال فقط یکبار به افراد داده می‌شود و قیمت آن همیشه از بازار آزاد کمتر است.

قیمت دلار و ارزسه‌شنبه 25 خرداد 

ارز قیمت (تومان)
دلار آمریکا 24,000
یورو 29,150
پوند انگلیس 34,300
درهم امارات 6,570
لیر ترکیه 2,890
ین ژاپن 221
دلار استرالیا 18,750
دلار نیوزلند 17,380
دلار کانادا 20,130
دلار سنگاپور 18,310
فرانک سویس 27,040
روپیه پاکستان 157
منات آذربایجان 14,280
کرون نروژ 2,915
کرون سوئد 2,925
کرون دانمارک 3,960
دینار کویت 80,450
ریال عمان 62,850
روبل روسیه 338
رئال برزیل 4,770
بات تایلند 780
افغانی 308
روپیه هند 332
یوان چین 3,790
رینگیت مالزی 5,900
لاری گرجستان 7,630

 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز ا25 خرداد

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۳,۱۰۷ (بیست و سه هزار وصد و هفت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۳,۵۷۴(بیست و سه هزار و پانصد وهفتاد و چهار تومان) اعلام شد.

 

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۷,۷۶۳(بیست و هفت هزار و هفتصد و شصت و سه تومان) و قیمت فروش یورو ۲۸,۳۲۴(بیست و هشت هزار وسیصد و بیست و چهار تومان) است.

 

قیمت دلار و یورو و نرخ ارز امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

قیمت رسمی دلار و انواع ارز امروز 25 خرداد 1400

بانک مرکزی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ خردادماه) نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی کشورهای جهان را اعلام کرد که براساس آن بهای ۱۶ ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز کاری گذشته (دوشنبه) افزایش یافت.

 

 با اعلام بانک مرکزی، امروز هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۹ هزار و ۲۸۴ ریال و یورو ۵۰ هزار و ۹۳۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

برپایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۷۲۰ ریال، کرون سوئد پنج‌هزار و ۵۰ ریال، کرون نروژ پنج‌هزار و ۵۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۵۰ ریال، روپیه هند ۵۷۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۵۷۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۹۴۶ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۱۸۸ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۴۱۱ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

همچنین، هر دلار کانادا ۳۴ هزار و ۶۱۶ ریال، دلار نیوزیلند ۳۰ هزار و ۱۵ ریال، راند آفریقای جنوبی سه‌هزار و ۵۷ ریال، لیر ترکیه چهار هزار و ۹۹۵ ریال، روبل روسیه ۵۸۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲‌هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۴۱۶ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۶۴۴ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۶۸ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا ۲‌هزار و ۱۲۱ ریال، کیات میانمار ۲۶ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۷۰۹ ریال، یکصد درام ارمنستان هشت‌هزار و ۱۴۳ و دینار لیبی ۹ هزار و ۴۱۵ ریال تعیین شد.

 

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۵۶۴ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۹۴۲ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۰۸ ریال، یک‌هزار وون کره‌جنوبی ۳۷ هزار و ۵۷۶ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۲۵ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۱۰۶ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲‌هزار و ۹۵۲ ریال، افغانی افغانستان ۵۳۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۹۰۳ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۷ هزار و ۷۵۹ ریال، سامانی تاجیکستان سه‌هزار و ۶۸۴ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۱۸ ریال قیمت خورد.

 

 

پیش بینی قیمت دلار و یورو و نرخ ارز

اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می شود،‌نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و ... قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال 23-22 هزار تومان جا خوش می کند.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده