لغو منع تردد شبانه در روز انتخابات-راهبرد معاصر

لغو منع تردد شبانه در روز انتخابات

رئیس پلیس راهور ناجا از لغو منع تردد شبانه در روز انتخابات خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 18
کد خبر: ۹۲۱۴۰

به گزارش راهبرد معاصر،سردار "سیدکمال هادیانفر"  در مورد لغو منع تردد شبانه در روز انتخابات گفت: تردد شبانه در روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم خرداد ماه به این سبب که عوامل اجرایی جهت تحویل صندوق‌ها باید اقدام کنند از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح هیچ منعی ندارد.
 
سردار هادیانفر اظهار داشت: بر همین اساس هموطنان می‌توانند با آرامش خاطر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده ودغدغه‌ای از بابت ثبت تخلفات تردد شبانه در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه سال جاری  نداشته باشند.
 
هم چنین شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: نامه معاون امنیتی، انتظامی و رئیس کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا به سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر درخواست لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب منتهی به انتخابات و همچنین شب انتخابات ارسال شد.وی همچنین از مردم خواست، رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.
 

 

شهروندان نگران پیامک‌های ارسالی جریمه نباشند

سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در واکنش به نگرانی تعداد معدودی از شهروندان مبنی بر دریافت پیامک با مضمون تخلف تردد شبانه در ۲۷ خرداد ماه اظهار داشت: بر اساس تدابیر ابلاغی و برنامه‌ای که به سیستم اجرائیات پلیس راهور و دوربین‌های ثبت تخلف داده شده و از قبل نیز به شهروندان اطلاع رسانی گردیده است، جریمه‌ای مبنی بر تردد در این دو شب ثبت نمی‌شود.
 
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: اگر احیاناً پیامکی برای شهروندی مبنی بر تخلف تردد شبانه ارسال شده و حاوی عبارت «در حال بررسی است» بود، بداند که این موضوع در بررسی سیستمی توسط پلیس راهور، حذف می‌شود.
 
لغو منع تردد شبانه در روز انتخابات


سرهنگ جهانی تاکید کرد: شهروندان نگرانی نداشته باشند؛ ممنوعیت تردد شبانه در ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه لغو شده و جریمه‌ای ثبت نمی‌شود.
 
رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر، میان دوره‌ای مجلس و خبرگان رهبری، از ساعت ۷ صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد.
 
طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند و فرایند انتخابات تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده