خبر خوش برای هواداران استقلال-راهبرد معاصر

خبر خوش برای هواداران استقلال

ظاهرا این بار شرایط برای بازگشت شیخ دیاباته به ایران و حضور در استقلال فراهم شده است و به زودی مهاجم مالیایی به آبی پوشان می پیوندد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۷ - ۰۵ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 26
کد خبر: ۹۳۱۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال استقلال شب گذشته از سری رقابت‌های لیگ برتر درحالی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که همچنان از وجود شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی خود محروم بود.

 

دیاباته بعد از دربی به خاطر مصدومیت در تمرینات استقلال شرکت نکرد و با توجه به اینکه قراردادش در تاریخ ۹ تیرماه جاری به پایان می‌رسد این شائبه به وجود آمدکه با توجه به این موضوع احتمالا مهاجم استقلالی‌ها دیگر به ایران باز نخواهد گشت.

 

این درحالی است که چندی پیش ذکر کردیم که این بازیکن شدیدا قوانین و مقررات را طبق قراردادش رعایت کرده و با وجود اینکه مدت‌ها از عدم تعهد باشگاه برای پرداخت مطالبات مالی این بازیکن سپری می‌شود اما او همچنان به قراردادش تا آخر پایبند خواهد بود‌. بر همین اساس طبق شنیده‌ها این بازیکن مهیای بازگشت به ایران شده و احتمالا تا چند روز دیگر با ورود به تهران در اردوی آبی‌پوشان حضور پیدا خواهد کرد.

 

آقای‌ گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر یک بار تلاش ناکامی را برای بازگشت به ایران داشت به این شکل که در فرودگاه ترکیه به خاطر محدودیت‌های به وجود آمده بر سر شیوع ویروس کرونا و همزمانی این موضوع با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران نتوانست به کشور بازگردد و مجبور شده بود تا دوباره راهی فرانسه شود. با این حال این بازیکن باتجربه درحال فراهم کردن مقدمات سفر است تا هر چه سریع‌تر به تهران بازگردد.

 

مهاجم آبی‌پوشان طی تماسی که با مسئولان کادرفنی استقلال داشته در این مدت آمادگی خود را به اطلاع آنها رسانده و بعضا برخی تمرینات خود را نیز با برنامه‌ریزی کادرفنی پزشکی و بدنسازی استقلال هماهنگ کرده است./پارس فوتبال

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده