قیمت سکه ، قیمت طلا و قیمت دلار در 4 اردیبهشت 1398-راهبرد معاصر

قیمت سکه ، قیمت طلا و قیمت دلار در 4 اردیبهشت 1398

قیمت دلار امروز کاهش پیدا کرد و در صرافی‌ها به ۱۳,۷۸۷ (سیزده هزار و هفتصد و هشتاد و هفت ) تومان رسید، طلا و سکه امامی هم افت قیمت را تجربه کردند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 24
کد خبر: ۹۳۵۲

به گزارش راهبرد معاصر ،قیمت دلار امروز در صرافی‌ها به ۱۳,۷۸۹ (سیزده هزار و هفتصد و هشتاد و نه) تومان رسید، قیمت سکه بهار آزادی هم تغییر نکرد.


قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱,۲۷۱ (یک هزار و دویست و هفتاد و یک ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۷ درصدی داشته است.


قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۳۲۰۰ تومان کاهش، ۴۳۵,۰۰۰ (چهارصد و سی و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد.


قیمت مثقال طلا امروز

هر مثقال طلا امروز با کاهش ۰.۷۹ درصدی، از ۱,۸۹۸,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و نود و هشت هزار) تومان به ۱,۸۸۳,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و هشتاد و سه هزار) تومان رسید.


آخرین نرخ دلار در صرافی‌ها

همچنین دلار در صرافی‌ها با کاهش ۰.۰۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۳,۷۸۷ (سیزده هزار و هفتصد و هشتاد و هفت ) تومان معامله شد.

 

قیمت دلار در بازار تهران امروز

دلار در بازار امروز تهران، به ۱۳,۹۰۰ (سیزده هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۴ درصدی داشته است.


آخرین نرخ یورو

در بازار امروز یورو نسبت به روز قبل ، با یک تومان کاهش، ۱۵,۷۰۲ (پانزده هزار و هفتصد و دو ) تومان نرخ گذاری شد.


آخرین نرخ پوند

پوند، امروز به ۱۸,۰۳۸ (هجده هزار و سی و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۹ درصدی داشته است.


قیمت سایر ارزها امروز

در بازار امروز درهم امارات ۳,۸۰۰ (سه هزار و هشتصد ) تومان، لیر ترکیه ۲,۳۷۷ (دو هزار و سیصد و هفتاد و هفت ) تومان، دلار کانادا ۱۰,۳۷۴ (ده هزار و سیصد و هفتاد و چهار ) تومان، دلار استرالیا ۹,۸۲۱ (نه هزار و هشتصد و بیست و یک) تومان، بات تایلند ۴۳۵ (چهارصد و سی و پنج ) تومان، منات آذربایجان ۸,۲۰۹ (هشت هزار و دویست و نه ) تومان و لاری گرجستان ۵,۱۵۰ (پنج هزار و یکصد و پنجاه ) تومان نرخ گذاری شدند.


قیمت سکه بهار آزادی امروز

در بازار امروز سکه بهار آزادی نسبت به روز قبل ، با ۳۰۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۶۷۵,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و هفتاد و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد.


آخرین نرخ سکه در بازار تهران

سکه در بازار امروز تهران، به ۴,۸۶۵,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و شصت و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۷ درصدی داشته است.


قیمت سکه امامی امروز

سکه امامی امروز با کاهش ۰.۲۴ درصدی، از ۴,۸۵۳,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و پنجاه و سه هزار) تومان به ۴,۸۴۱,۰۰۰ (چهار میلیون و هشتصد و چهل و یک هزار) تومان رسید.


قیمت نیم سکه امروز

همچنین نیم سکه با کاهش ۰.۱۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۶۴۵,۰۰۰ (دو میلیون و ششصد و چهل و پنج هزار) تومان معامله شد.


آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه، امروز به ۱,۷۱۹,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و نوزده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۱۶ درصدی داشته است.


قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی امروز با کاهش ۰.۲ درصدی، از ۹۶۱,۰۰۰ (نهصد و شصت و یک هزار) تومان به ۹۵۹,۰۰۰ (نهصد و پنجاه و نه هزار) تومان رسید.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده